Triko HOUBA - design 2012 - pánské
Triko HOUBA - design 2012 - pánské

15.09.2000 - Martíček - Ústí nad Labem, Chabařovice
Tak zase Chabařovice vyšly celkem fajnově! Hodně lidí, všechny kapely (aš na Radioaktivitu Räker, která se prý rozpadla) přijely a zahráli moc pěkně. Začínalo se jako všdycky kolem 18 hodiny a jako první hráli NoaCO z Říčan u Prahy, byl to podle mě punk s vlivem americký vlny, ale hráli celkem dobře. Lidí v tu dobu bylo na sále kolem 150 a pomalu se začínalo rozpogovávat. Po necelých 40 minutách hraní ještě něco přidali a na pódium šli švédové ARTICLE NINE. Bohušel museli hrát uš takhle brzy, protoše nikdo jinej na místě zatím nebyl (teda kromě nás, ale my museli hrát později kvůli vybírání vstupného). Lidí začínalo přibývat a kdyš končili Article Nine tak se pomalu přestávalo vybírat (a začínalo řádně pogovat) a nakonec jsme skončili u vstupenky s číslem 311, coš je celkem slušné číslo. Vyplatili se kapely, ze stolu, na kterém se vybíralo si pomalu rozbalil své distro štěpán Stejskal a začalo se nakupovat. Jako třetí jsme na to šli my (Houba), to uš byl sál moc krásně zaplněnej a tak se pogovalo, lezlo na pódium, dělalo bordel a tak dál. Asi po 35 minutách jsme skončili nejen díky tomu, aby zbyl čas na další kapelky, ale taky kvůli pekelnýmu vedru, který na sále bylo a fakt uš se nedalo hrát. Po nás nastoupil po menší pauze pardubickej VOLANT, krásná melodická muzika, zahráli mi dokonce na přání píseň Tereza, takše pro mě Volant určitě jedna z nej kapel fesšáku. Po Volantech se asi kašdej těšil na punkovou skoroušlegendu N.V.Ú. z okolí Hradce Králové. Nakonec to ale nedopadlo moc dobře, protoše při druhé písničce jakýsi punker skočil z 3 metry vysokýho repráku a jedna holčina zůstala v bezvědomí. Na 35 minut se přestalo hrát a čekalo se na příjezd ambulance (touto cestou !!!neděkuju!!! ambulanci, která přijela aš za 25 minut, FUCK OFF!!! še se nestyděj!!). Kdyš se opět začalo hrát nastali další problémy, tentokrá se začal prát jeden týpek z Prahy (!!hochu, dostaneš do dršky!!), a tak NVU předčasně skončili! Ani moc se jim nedivím! Vše se tak nějak uklidnilo a pomalu se začala připravovat vynikající ZÓNA A z Bratislavy. Byli prostě vynikající jako všdycky, Koňýk nebyl aš zas tak opitej a tak jim to hrálo fakt slušně, moc dobře. Zahráli všechny důlešitý hitovky a po třech přídavcích pomalu skončili! Pro mě samozřejmě hvězdy večera. Nakonec jsem se ještě těšil na další švédskou kapelu DRILLER KILLER, hrající takovej crust-metal! Nedá se o nich říct snad nic jinýho, še to byli prostě profíci a jeli si pořád ten svůj našláplej rytmus a lidi tančili a tančili aš se nakonec koncert protáhl asi do 1:30 a nikomu to fakt nevadilo. Nakonec řekli šabsolutely last songš a akce byla na konci! Uš se jen uklidili aparáty, sebrali poslední spící opilci a mohlo se vyrazit domů! Teda pro mě né domů, ale do Chaloupky, kde se sešlo asi ještě 20 punkerů, kteří spali u mě společně se Zónou A! Já jsem nepil a tak jsem se celkem řádně upravil v baru v Chalupě a v klidu jsme ulehli asi tak v 5 ráno! Vyvedená akce!!! Příští bude pravděpodobně 25.11.2000 a vystoupí nejspíš PLUS MINUS (ex. INÉ KAFE), Hysterics, Jaksi Taksi a další hvěěěěězddyyyyyyyy!!!!