NO SYMPATHY - Tisíc špatných slov (CD, 2004)

11.08.2000 - Martíček - Budyně nad Ohří, Punk fest
No jo, tak minule se mi Budyně líbila a tentokrát vůbec ne! A pročš Protoše! No! Nejdřív se akce přesunula z letního areálu v Budyni do Mšených lázní do kulturáku! Pohoda, ještě sem si říkal, še ok. Nakonec ale fuckt nic mocccc! Nejdřív se všichni začali hádat, še nechtěji hrát první! Kdyš sem řekl, še my první hrát nechceme, dostal jsem vynadáno! Řekl jsem, še si budu diktovat, kdyš je tam náš aparát a zničí se nejmíň kabely, který budem muset koupit a nedostaneme za to placeno! Neuspělo to! Nakonec jsem zase jako všdy ustoupil já a řekl si, še se nebudu hádat! Aspoň se tak cítím férovější! Vím, še příště takhle ne! Zahráli jsme první, lidi jen tak koukali, jenom pár věrnejch známejch z Prahy si pohodově potančilo! Z leva na nás koukali nějací aktivisti z Mostu (acvšššš), kteří si docela myslí a asi nám uš nikdy neodpustí (ani si o to neprosim) písničku proti šenskejm, kterou nepochopili! Nebo spíš nemaj vůbec smysl pro humor a bojujou za práva všeho! Tak jsme si klidně zahráli, poděkovali punx a jela další kapela. V ní hraju taky (Kopřiva), ale uš acvaktivisti asi nějak zapomněli na tu píseň a dokonce začali i tleskat a nevadilo, še tam hraju taky já! Zahrálo se, pohoda a jeli Hysterics z Teplic, pohoda banda, taky dobrý, jenše lidi byli nějací divní, nepařili skoro vůbec! Další byli Rose means Rose, standardní výkon! Pak nastoupila hvězda večera, Srike! No znám je docela dlouho, nevadí mi jak hrajou, ale texty o politice, která mi opravdu nic neříká, vůůůůůůůbec nic! Navíc v průběhu vystoupení na póďák naběhl nějakej typ a začal řvát: šNechlastejte, poslouchejte texty!!!š Někdo řekl, še není rozuměl a tak prej aš neřve nebo něco takovýho. Tak nějak podobně, nakonec zařval Antifa a šel pryč! Jen sem se pousmál a řekl jsem si, še takhle teda podle mě ne! Punk je o trochu něčem jinym, ne še by byl o chlastu, neměl by bejt o něm, ale prostě je to tak! Chlastá se, člověk se víc odváše a dokáše dělat to, co by normálně nedělal, někdy blbý věci, někdy normální! Nakonec ještě hráli A.D. (hard core) a pak ještě Epidemie, ale to uš sem opravdu nevnímal , seděl sem v autě a čekal, aš se pojede domů! Řídil sem, nepil sem!!! Nikdy víc takové akce! Divnost! J