Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1
Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1

19.05.2000 - Martíček - Ostrava, lesopark Benátky
Na cestu do Ostravy jsme se vydali uš ve čtvrtek večer. Přespali jsme u Krtka na Statku v Helvíkovicích, kde se mimo jiné konají pravidelně celé léto punkové akce! Na statek jsme dorazili nějak tak kolem 22:30 hodin večer, narazili jsme suda a pilo se asi tak do 2:00. Ráno jsme se probudili, probrali nějaké věci se štěpánem Stejskalem, nakoupili si trička, kazetky, Cdčka a další věci. Asi tak kolem 13 hodiny jsme vyrazili na další část cesty do Ostravy. Cestou jsme se stavili na pivko v šumperku, pak jsme nabrali kamaráda v Opavě a taky jsme náhodou přišli do hospody plné nácků! Dorazili jsme na místo asi tak kolem 18:30 a v 19:30 začala hrát první kapely NA NERVY, kteří byli v pohodě, dobrej zpěvák, takovej tlustej a rozjívenej. Jako druzí, tedy kolem 20:30 jsme začali hrát my! Bylo to v pohodě, lidi tancovali a né marně mi někdo říkal, še v Ostravě je nejlepší publikum a še uš kdyš se hrábne do strun tak všichni pogujou! Bylo tomu opravdu tak! Pogovalo se od začátku do konce celého koncertu! Po nás nastoupil Čertůf Punk, ale neřekl bych, še se jim to dařilo, divnej zvuk a navíc zvučili asi 30 minut! Ale stejně byli pohoda! Po nich uš přišla hvězda večera E!E ve vynikající formě! Hráli asi 1 a 30 minut a lidi se opravdu dobře bavili! Hráli fakt výborně a to jsem se na ně opravdu vůbec netěšil! Kdo zařval název písně, tu zahráli! Prostě pohoda! Předposlední hrála Aqua Silentia a nakonec ještě kapela Katuša! To uš jsme se ale chystali pomalu domů, tedy domů k bubeníkovi z Aqvy S. Pohoda akce, druhej den byl horšíš..