Triko HOUBA - design 2012 - pánské
Triko HOUBA - design 2012 - pánské

23.02.2007 - Martíček - Trenčín, klub Lúč
Nevim, jak se to stalo, ale zázraky se dějí. Přesně po roce, ve stejnej víkend, ve stejnej den, se stejnými pořadateli. Tak to bylo Slovensko. A proč taky ne, když to loni bylo parádní. A letos vlastně taky. Po skoro dvouměsíční pauze a bez zkoušení jsme se vydali na Slovensko. V pátek jsme vyrazili poměrně v normální čas, kolem třetí z Ústí a cesty byli překvapivě v pohodě. V Lovosicích v továrně jsme vyzvedli pracanta Jirku, který od doby, kdy pracuje, přestal pít a porušil to až teď :) Projeli jsme Prahou, Ceckovým krajem (Vysočina, ten salám) a stavili jsme se u našho pana vydavatele, který nás pochválil za novou desku, což mi jsme samozřejmě kvitovali a chlapcům to tak lahodilo, že začali pít Plzně ještě víc, než je zdrávo. V Brně k nám nasednul pan Cyroman, mistr z Prievidzi, který pořádá sobotní koncert. Do Trenčína jsme dorazili kolem 21 hodin a jen jsme se podivili, kolik že je tam lidí. Jestliže loni bylo hodně, letos bylo ještě asi o 100 víc. Tzn. cca. 250 platících a tak asi 100 lidí stálo venku. Prodrat se k baru nebyla vůbec pohoda, ale bar byl překvapivě prázdnej. Nebo poloprázdnej. A tak jsme začali pít ještě více. Zahráli výborní MAD CULT, pogo se rozjelo a na bratislaváky GOOD REASON už to byla divočina. My jsme hráli až třetí, začínali jsme po 23 hodině. Dvouměsíční pauza bez hraní a zkoušení byla sice znát, ale vzhledem k tomu, že atmosféra byla nádherná ani nikdo neřešil, jestli hrajem s chybami. V půlce už jsme se pěkně rozehráli a rozehřáli a pogo se tančilo i na podiu :) Hráli jsme hodinu, pak dva přídavky a aby bylo vše ok, přenechali jsme místo dalším, Cyromanovým HLAVNÁ CESTA. Chlapci zahráli parádní koncert a lidi se jim, myslim, adekvátně odvděčili. Nakonec už jen úklid a dopíjení posledních pívek. Musím říct, že tolik lidí jsme fakt nečekali, jen jsme doufali. A všem moc moc děkujeme za super koncert. Za rok, doufejme zas. Škoda jen, že už asi ne v klubu Lúč, jelikož kapacitně jaksi nevyhovoval, ale hlavně škody majitel vyčíslil na 7000 SK. Ale snad se za rok zase umoudří. Večer jsme šli spát k Minovi, dopili jsme třešňovici od loňska a spokojeně jsme usnuli! Parádní akcička! Ještě jednou díky všem!!!