Samolepka Houba - design 2012
Samolepka Houba - design 2012

07.10.2006 - Martíček - Nové Město nad Metují, Klub Zámecký sklep
V pátek 6.10. jsme se těšili na akci do Poličky, kterou nám však překazil místní starosta a jeho jazzová kapela. A tak páteční koncert bohužel odpadl a my jsme se vydali tedy až v sobotu do poměrně dalekého Nového Města. Ono to zas tak daleko neni, ale problem je v tom, že se jede prostě po malejch silnicích a navíc byla dost tma a ták. No v každém případě jsme dorazili na místo první, stejně. Jako vždycky. V klubu se v podstatě ještě nic neodehrávalo a tak jsme zatim nanosili aparát a vyčkávali příjezdu NVU, kteří měli propůjčit basovej aparátos. Nakonec dorazili a strhla se docela mela. Ihned padlo pár panáků na baru, to proto, že jsme se s NVU pár měsíců neviděli a museli jsme to oslavovat mocně. První zahráli místní Los Candelabros, jak by mohl název splést, byli to pořádní mexičtí punx a jelo jim to velmi dobře. Hráli asi hodinu a na řadu jsme poté přišli my. Koncert se povedl, bavilo nás to moc a po delší době opět tam, kde jsme ještě nebyli. Moc příjemný hraní, pár přídavců a balilo se. Potom NVU a to už byla mela. V klubu, i přes poměrně vysoký vstupný, bylo asi 200 lidí a atmosféra super. NVU zahráli a dokázali mi zase, že formu mají. Už dlouho. Po NVU sice hráli ještě Heebie Jeebies, ale to jsme už museli spěchat k domovu. Rozlučka s NVU byla slušná, panáky a pivka a tákkk, jak to chodí vždycky. Nejlepší zážitek byl ale cestou. Jeli jsme směr Hradec a v jakési vesnici se konalo posvícení. Vyráželi jsme až kolem 1 ráno a tak o té vesnice jsme dorazili tak v půl druhé. U silnice stála výtečná maringotka / střelnice. Zastavili jsme, vystoupili a u střelnice stály 2 ženský a spali 2 chlapy. Tak jsme těm ženskejm ze srandy vystřelili 6 růží, dali jsme jim je a frčeli dál. Oni na nás křičeli, že jsme hodný a ať přijedem příští týden na masopust do nějaký další vsi, že je to tam lepší. Chtěli jsme přijet, ale nepřijeli :DDDD No nic, parádní akce a doma do postele jsem se dostal asi tak kolem šestý...:)