17.06.2006 - Martíček - Kraskov u Třemošnice, sál hospody na Rychtě
Ze Slanýho jsme vyráželi kolem osmé večerní. Do Prahy to je co by kamenem dohodil, ale přes Prahu by hodil kámen asi 5x a pořád by nebyl na konci. Prostě dlouhý jako svině. Přes Prahu jsme jeli asi hodinu a Majkl křičel na lidi „Češi češi češi…..“ pak chvíli mlčel a zakřičel „Prohrrrráááli“ a začal se strašlivě smát. My jsme se bavili výtečně, ale sranda skončili ve chvíli, kdy Majkl uprostřed křižovatky na Florenci vyběhl z auta a šel čůrat. Já nevěděl, kde zastavit a tak jsem prostě stál. Byla to sranda. Nakonec jsme jeli poměrně dlouho a do Kraskova dorazili až v 22:30 hodin. Zrovna se připravoval druhá kapelka, Žádnej stres. Chlapci byli dobrý, punk s akordeonem mírně připomínající Duklu Vozovnu, příjemné. Po nich jsme už nastoupili my a musíc říct, že nálada byla nejlepší. Jirků stál celej koncert na židli, Majkl přes něho různě skákal a já s Mírou jsme si velmi rozuměli. Koncert to byl výbornej, cca. 150 lidí v sále pařilo a dokonce jsme museli přidat. Přidali jsme Na měsíc na měsíc a skončili, ale lidi nás prostě nepustili. Dokonce se stalo, že sme si vše sbalili a nakonec jsme to museli opět rozbalit, jelikož nás prostě nepustili z podia. Takže jsme ještě dali nakonec Ivetu a bylo. Poděkovali jsme za výtečnej zvuk (aspoň na podiu byl vybornej) a zdekovali jsme se k odchodu. Ještě před tím nás přemluvili slečna majitelka k vypití několika panáků (já si dal vodu) a frčeli jsme domů. Příjemná akce, ještě jednou díky kapele Žádnej stres a zase za rok někde poblíž. Třemošnici, Lichnici, Kraskov máme rádiiii!