HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)

27.05.2006 - Martíček - Teplice, Náměstí Svobody
Do Teplic jsme byli letos pozvání na mega akci, která se týká lázeňství. Již 852 let se pravidelně v květnu zahajuje lázeňská sezona v Teplicích a k tomu se vztahuje velká akce, která čítá cca. 10 scén, koncerty, divadla, stánky atd. a říká se, že celou akci navštíví během 2 dnů až 30 tisíc lidí. Prostě parádní akce. My jsme byli pozvání letos na regionální scénu, která obsahovala řadu regionálních kapel, mě většinou zcela neznámejch, a také podium, které bylo rozměru velkého, tj. asi 15x10 metrů. Do Teplic jsem vyrazili s velkým očekáváním a taky trochu s trémou, jelikož nám bylo jasné, že nehrajeme pouze pro zasvěcené punku, ale také pro "normální" lidičky. Na podium jsme vlítli již s dobrou náladou a celý koncert vydržela. Hráli jsme dlouho, cca. hodinu a půl a dalo nám to opravdu zabrat. Na náměstí bylo lidí šíleně moc, zaplnilo se skoro celý a tak bych to odhadl tak na 3 tisíce, možná i víc, prostě měla. Punkáči neustále strhávali zábrany a ochranka je nepustili blíže, byla to docela velká mela. My jsme si poprvé střihli také naše 2 zbrusu nové songy Vězení a Šašek a nálada byla fakt skvělá. Užili jsme si ten koncert uplně nejlíp, prodali ňáký CDčka, rozdali nezbytné podpisy na ňadra a frčeli se podívat na další kapely na velkou scénu. Tam hráli zrovna Jaksi Taksi, měli smůlu v tom, že začalo pršet. Ale i přesto mě už prostě nic moc neříkají, ale to by bylo na jinou diskusi. Jelikož začalo pršet opravdu mocně, rozhodli jsme se jet domů, kde jsme si užili pěknej jídlení večír v hospodě u Vlka. Parádní akce, tak snad zase za rrrrooook! Ciao