Triko pánské HOUBA 2008
Triko pánské HOUBA 2008

19.05.2006 - Martíček - Praha, Koupaliště Džbán
Barvy léta je festival, kterej má vcelku slušně vybudovanou tradici. Avšak letos si svůj kredit zřejmě nepotrvdil, ba možná si pověst malinko pochroumal, mohlo za to počasí, organizace...kdo ví. Nejsem si jist, jak to vidí pořadatelé, v každém případě podle ohlasů lidí tomu tak aspoň malinko bude. Ale popořadě. Na Barvy léta jsme se opravdu těšili, hlavně proto, že v Praze na open air fesťacich vystupujem velmi zřídka a dle ohlasů bylo vidět, že zájem by tu byl. Dorazili jsme na čas, tedy v 16 hodin, ale o to větší bylo překvapení, že v podstatě v tu dobu ještě ani nestálo podium a to měli mít už 2 kapely odehráno. Koukali jsme, nevěděli jsme, tak jsem se šel zeptat šéfiků, co se děje atd. Moc odpovědí jsme nedostali, snad jen, že to bude nějak posunuto. Vyrazili jsme tedy do areálu na pivo a potkali ZPRAKU!, kteří měli o něco lepší informace - prý nebudou hrát vůbec, Tři čutory také ne a Apple Juice a Houba možná snad. Když jsme se ale v 16:30 podívali na podium, nic se nedělo. Střecha podia byla dole, do aparátu nešel asi proud a tak jsme jen tak bloumali a pořád se modlili, abychom aspoň my od 17:15 na řadu přišli. Asi v 16:50 se na podium připravili Apple Juice a před pátou spustili své tři songy. V tu chvíli co hráli jsme to už měli rozbalovat my. Po dohodě s pořádajícími jsme dostali 15 minut hraní, tudíž max. 4-5 songů a jednu píseň daj ještě Tři čutory. My jsme si dali Lituju, Hledáte dokonalost, Je to s náma Zlý, Borec II. Zvuk byl strašnej, nejen na podiu. Odposlechy nefungovaly, u jedné kytary si zvukař špatně zapnul mikrofon, takže nehrála do beden a když jsem prosil o zpěv do odposlechů, jaksi se nic nestalo. Na jednu stranu to chápu, na přípravu jsme měli asi 5 minut, problem byl v tom, že za celej skluz mohli právě zvukaři. No nic! Lidi pařili, my jsme si ty 4 písně užili. Samozřejmě v plný síle chápu pořadatele - nemohli za to, nelze jim upřít snahu o to, aby zahráli všichni. Za skluz mohli zvukaři, kteří dorazili pozdě. Škoda jen, že lidi neslyšeli a vůbec netušili, co se děje. Nikdo nic neřekl. Škoda. Jinak samozřejmě super koncert (i když strašně krátkej) a díky lidem, který dorazili. Po nás to už svištělo v normálních časech - Hasiaci Prístroj, NVU, SPS, Zona A a Visaci Zamek. Skoda jen, že zvuk byl prostě oproti loňsku tak na 1/3 kvality. Škoda. Jinak paráda. My jsme se bavili a v 22:30 vyrazili nach hause!