CD tom77 - přišel čas
CD tom77 - přišel čas

03.03.2006 - Martíček - Liberec, klub Pod Komínem
Bylo to trochu složitější. Dojet do Liberce v zimě bejvá opravdu někdy takovej tvrdej oříšek a nebylo tomu jinak ani letos. Stejný peklo jsme zažili ještě asi před 3 lety, když jsme hráli v klubu, kterej nevim jak se menuje. No nic, sněhu všude hodně, my poloprázdný auto, který navíc klouže jako pes. Jeli jsme v sestavě Houba + novej kytarista Koloušek, Harry Potter alias pošťák a taky slečna Míša od Majkla. Takže jsme se nakonec docela zaplnili. 3 chlapci - Jirků, Potter a Koloušek seděli na zadní trojsedačce a celou cestu tam si prohlíželi své kokoty aby zjistili, kdo ho má menšího, resp. komu je lépe vidět. Šeptali při tom a Jirků prohlásil, že kokot chtěl Kolouškovi jen olíznout a díky mé rychlé jízdě po děravé silnici mu ho málem vyhulil. Klub jsme našli hned, akorát jsme byli trochu zděšeni tim malinkatym prostorem. Né, že by nám to vadilo, ale z poslední akce v Děčíně máme zkušenost, že pokud je to malé, hraje se zle a zle, jelikož punkáčio trochu shazujou mikrofony. Ale zase je sranda. Prostor to byl členitej, ale sálek s podiem byl velkej asi jako můj pokojíček. První hrála kapela Anonymita, na kterou jsem se jaksi nedostal a po nich jsme přišli na řadu my. Především se všem omlouvám za zdržení, než jsme začali hrát. To bylo fakt způsobeno hlavně tím, že jsme se na tom podium museli střídat, nejdřiv se připravil kytarista, pak bubeník, pak já, pak tam přišel udělat neco zvukař a pak tam nastoupil i Mikl. Seřadili jsme se tam a začali zkoušet. Zvukař najednou řekl: takže znova chlapci. Všechno předelal a my jsme konečně mohli začít. První píseň byla Hledáte dokonalost, strhlo se brutální pogo a spíš zase takový vlny, který se přesouvali od zvukaře k nám a zase zpět. První píseň jsme dohráli a cosi hrálo dál. Hrálo to grind core a nebyli jsme to opravdu my. Byl to hlavní koncovej zesilovač, do kterého někdo převrhl pivo. Zvukař byl nešťastnej, my jsme tedy nehráli a čekali. Nakonec se to vyřešilo a my jsme mohli jakž takž začít normální koncert. Projeli sme standartní průřez písněma, vedro bylo neuvěřitelné a chvílema se i hrálo blbě, jelikož občas mě někdo chytil za ruku, jelikož padal na nás, občas kdosi přilítl na Hrdlu a bubny, někdo shodil Majkl, někdo tu a tam vykopl kabely Jirkovi z kytary. Ale bylo to super. Vždycky je to super, když to lidi baví a Vás (díky) to očividně bavilo. Takže jsme se bavili i my. Skvělej koncert, snad příště by bylo lepší udělat to ve větším prostoru abychom meli prostor my, ale i vy :) Po nás zahráli Kohouti, kteří myslim měli podobnej problém. Byla to prostě mela. My jsme se bavili, kalili a popíjeli, já si dával kávu, sodovku a taky jsem vypil jedno pivo Zlatopramen! A bylo nám fajn. Na cestě zpátky se snad ani nic zvláštního nestalo. Akorát to, že Hrdla neustále vyprávěl úryvky z filmů, ale díky jeho zhulenosti nebylo poznat, z kterých filmů to je. Parádní akce, víc takovejch! Díky všem v LBC. Jo a ještě jsem zapomněl jeden podstatnej údaj. Do toho miniklubíku se vás vecpalo asi 150! :) Drsnost! Tak 2.9. na fesťáku v Jablonci! :)