HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)

10.02.2006 - Martíček - Praha, RockCafé
...Tak jsem si nějak poslední dobou uvědomil, že když to píšu já, tak je to trochu pořád asi nuda, jelikož nepiju a většinou řídim, pokud tedy nezůstáváme. Praha je blízko a tak, jelikož se snažíme co nejvíc zkoušet na nový CD, jsme se samozřejmě vraceli domů zpátky a tudíž jsem nepil. Pražské koncerty mě poslední dobou trochu překvapují. Hlavně tedy ten neustálý konec hraní v 22:00, což moc dobrý neni, jak pro kapely, tak pro lidičky. No nic, do RC jsme dorazili včas, ale sotva jsme to nanosili, muselo to vypuknout, jelikož prostě deset je deset. První hráli STORM z Prahy, příjemná muzika, ale řekl bych, že se k těm dalším dvěma kapelám fakt nehodili, i když jsou dobrý muzikanti atd. My jsme šli nakonec na řadu jako druzí, bylo něco kolem 20 hodin a lidi se do klubu trousili pomalu. Dorazili jich sice asi 180, ale atmosféra byla ze začátku taková jiná, než ji z Prahy známe. Na konci hraní byl ale asi už padesátihlavej kotel, což strašně potěšilo. My jsme si zajháli i jednu písně z MiniCD 10 let a taky pár Leniwskejch a po 40 minutých jsme to ukončili standardním Pádlem. Druhý půlka koncertu byla opravdu příjemná a my jsme se pardáně bavili. Škoda, že se muselo skončit v nejlepšim. Nakonec hráli Zpraku, ty jsem ale viděl jen tak okrajově, jelikož jsem stál u distra a povídal si! Asi největším zážitkem akce byl přístroj na měření množství alkoholu v krvi. Ten si vyzkoušela půlka party (Příbor, Zmije, Kosimir a další) a závodili, kdo nadejchá nejvíc. Příborex dal nejvíc, asi 1,81 promile a samozřejmě mi v sobotu ráno psal, že si tam zapomněl bundu a že mu ani nebyla zima cestou domu. No nic, příjemná akcička, tak zase někdy v Praze - nejblíž 5.5. na našem oblíbeném MLEJNĚ s Totálním nasazení a SNAD! :) Caio!