Placka HOUBA 1
Placka HOUBA 1

07.10.2005 - Martíček - Mimoň, Klub na koupališti
Po delší době jsme si zase zahráli pěkně kousek od nás, což docela potěší. Do Mimoně jsme vyrazili až v 18 hodin a to navíc s mistrem Žížou, našim současnym řídícím, jelikož náš bus je v nemocnici. Takže jsem se vezli pěkně osobáčkem a bylo to v pohodě. Cesta probíhala celkem v pohodě, kontrolovali jsme výlep na tech 10 let a Žíža si pochvaloval, jaká je s náma prdel a srandaaa. No nevim, jak to myslel, jelikož jsme se normálně bavili. No ale snad ho to taky bavilo, což zase těšilo mě. Nenudil se. Do Mimoně jsme dorazili včas, docela v klídku, byla pohodička, akorát nás velmi nemile překvapila cedulka Zlatopramen 11° na klubu. Naštěstí měli Březňák 12°, což se pít celkem dá. Lidi se pomalu trousili, napočítal bych jich tak ke stovce a první kapela začala hrát kolem 20 hodin. Byla to kapely složená z lidí, kteří jsou každej odjinud, jmenovali se Smolíčkova pomsta a byl to příjemnej puňk, hezký zpěvný reférny a hlavně zajímavý housle v sestavě, na který hrála příjemná holčina. Po Smolíčcích došlo na JTN, nevěděli jsme co je to za zkratku, nakonec jsme ale zjistili, že to znamená Já to nebyl, my jsme tipovali hlavně "ještě ne, ale chybělo nám tam to t. Po nich už jsme přišli na řadu my, zvukař zde sice byl, ale zvuk rozhodně nebyl ideál, hrálo se totiž na zemi a přes komba, zvukař dělal jen zpěvy, který byli dost nahlas, často až moc. Odehráli jsme asi 5 songů a přetrhla se nám první struna. Obvykle si vozíme náhradní kytary, ale tentokrát jsme je nebrali díky tomu, že bylo opravdu málo místa. Tudíž výměna struny, v mezeře jsme si zahráli Tureckej med a Lišky voňavý a lidi se očividně bavili, což potěší. Nás nepotěšila další přervaná strunka, to už jsme si vypůjčili náhradní kytaru (tímto díky kapele JTN) a dohráli jsme asi 20 minut. Ještě přídavek a hurá pokecat a popííít. Bylo to moc pěkný. Tak jsme chvíli ještě pokecali, pořádně popili s pořadatelema a kapelkama a frčeli nach hause. Cestou se Mikl rozhodl, že se svlíkne do naha, Jirku mu v tom vyhodil slipy z okna a Mikl si celou cestu z Mimoně... no nic. Dojeli jsme v pořádku, bylo to zábavné. A díky za pozvání! :)