SLEVA! Mikina pánská HOUBA / PF tour 2010 s k

15.07.2005 - Martíček - Police u Jemnice, Areál zámku
Tak v první řadě bych chtěl říct, že já osobně bych ten fest nenazval "Punk do Police". Pokud je mi dobře známo, tak anglicky se policie řekně "police" [polis]! Tudí bych ten festival třeba jako punkově pojmenoval Fuck of police! Název by to sice byl dost punkovej, ale zase na druhou stranu by to pár lidí mohlo nasrat, ale mohlo by to i pomoct. V první řadě by to asi nasralo policajty, kteří by aspoň v případě nadměrnýho hluku neotravovali, na druhou stranu by to nasralo třeba pana starostu, jelikož by to moc dobrou reklamku jeho vesnici neudělalo. No nic, v každém případě vesnice Policie je docela v pohodě, má takový svoje zvláštní kouzlo a já osobně můžu říct, že to nějak začínám mít rád. Fakt. Dorazili jsme v dobré náladě a včas, před námi byli jen Benjaming band, my jsme ani do areálu nezajížděli, nechali jsme auto venku a hned jsme u něho postavili stana. Pohoda. První kapelu jsem tudíž nějak nezaregistroval, ale prej byla dobrá. My jsme se tedy veselili raději s Cecínem a prodávali jsme nějaký ty dobrý desky, moc nás to bavilo. Mikl s Hrdlou se veselili s punx a mezitím se přpravili Benjaming band. Jejich vystoupení mě tentokrát nevzalo, přišlo mi to uplně stejný jako na Rock For People. Ale každýho věc. Lidi pařili, takže asi v úplný pohodě. Po nich jsme na řadu přišli my (čímž BnB děkuji za půjčení aparátku) a hrálo se nám opravdu skvěle. Lidi pařili, zvukař byl profík a tudíž nebylo sebemenšího problému. Nemůžu si pomoct, ale je tam prostě v tý Polici něco, co mě baví, taková domácká atmosféra a prostě se mi to moc líbilo. Nakonec ještě pár přídavků, i když lidi chtěli víc jak jeden, další už jsme prý nemohli zahrát. No nevadí. Po nás už to rozjela další kapelka, Závislost na zvuku, fakt vynikající hardcore! No a nakonec pro mě velké zklamání, kapelka Soukromey pozemek. Nevim, ale když zpěvák zájemce o skok z podia vyhnal a řekl něco v tom smyslu "zpamatuj se vožralo a jdi se ven provětrat", přišlo mi to dost smutný. A hlavně směšný. Byl to přecijenom open air. No nic, je to jejich boj. My jsme se raději šli občerstvit do místní restaurace, odkud nás její majitel bezdůvodně vyhodil, nechal si zaplatit nevipitá piva a my jsme raději odešli. Ještě jsme ho stačili nasrat, ale to byl taky jeho boj. Nakonec jsme šli spát, moc příjemná akce a den na to zase hurá dále.