HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)

18.11.2004 - Martíček - Ústí nad Labem, KD Corso
Myslím, že nemusím představovat téměř nikomu Horkýže Slíže. Hraczki raději představím - je to kapela z Břeclavi, je jich hodně a hrajou funky hc nebo tak něco. Tyhle dvě kapely nám nabídla jedna agentura a jelikož máme Horkýže Slíže rádi, rozhodli jsme se to tedy udělat. První naš dotaz byl, jestli by to nešlo bez kapely Hraczki (nic proti nim, ale k HS se to rozhodně nehodí) a další dotaz byl "můžem si s nima doufám zahrát". První dotaz byl zamítnut (takže Hraczki hráli), a druhej dotaz dopadl dobře, takže jsme taky hráli. Jenže nakonec došlo k tomu, že Hrdličák (náš bicmen) odjížděl do FRC, takže jsme tam vzali místo nás Rose Means Rose. Nakonec ale Hrdličák odjížděl později a tak jsme hráli. My i RMR. S propagací jsme se opravdu srali moc dlouho, Litoměřice, Ústí, Teplice, Lovosice a Děčín. Zabralo to dost času, ale jak se nakonec ukázalo, mělo to smysl. My jsme do CORSA (v Krásném Březně, nedaleko ústeckýho pivovaru) jsme dorazili už v 14 hodin. Pár věcí připravili, v 15 přijel zvukař a už bylo práce nad hlavu. Takže v 16:45 už byl sál přichystán a pár lidí už stepovalo před vstupem. Nakonec začali lidi chodit, koupili si lístky a zase odešli, jelikož do 19ti byl vstup "jen" kilo. Pomalu do sála začali přicházet lidi. Jelikož se muselo končit v 23 hodin, Rose Means Rose začali hrát v cca. 18:50 a hráli zhruba půl hodiny. Lidí stále cca. osmdesát a my jsme už trochu začali přemýšlet o průseru. Ten se ale nakonec nekonal. V 19:30 jsme zahráli my, cca. 30 minut a takový ty hlavní "hitovky" (ehm), lidí přibývalo a pod podiem se rozjel slušnej kotel. Bylo to příjemný, ale přecijenom punkáčů o dost méně než normálně, takže takovej pohoda koncert, nám se hrálo výtečně. V 20 hodin už jsme se balili a začali se připravovat Hraczki. Jak už jsem napsal, nehodili se sem příliš. Nedá se nic dělat. Lidi to podle mě moc nepobrali (cca. 5 jich bylo pod podiem), muzikanti občas mezi písní prohodili něco v tom smyslu "pojďte blíž, nebojte se nás, pojďte tančit" atd., ale příliš to nezabralo. Tím nechci rozhodně říct, že to bylo špatný, prostě se to na tenhle koncert nehodilo, to mi nikdo nevymluví. Hraczki navíc zvučili asi 40 minut (trhal sem si vlasy), což uprostřed koncertu moc v pohodě nebylo. Hraczki dohráli asi za dalších 40 minut a už zbývali jen Horkýže Slíže. Lidí v sále přibylo, dorazilo jich tam se všim všudy, s novinářema, pořadatelema, pomáhajícíma, výčepníma a kapelama cca. 350, takže se vytvořil výtečnej kotel, od podia až po zvukaře. Bylo jasný, kdo byl ten večer hvězdou. Lidi HS opravdu znali a pařili od začátku do konce. Já jsem Horkýže viděl poprvé a musím říct, že mě docela dostali. Hráli tvrdě, punkově a na L&G song byl kotel opravdu jak na megaakci. Prostě příjemný, pěkný. HS hráli asi hodinu a půl a před jedenáctou byl konec. Né však pro nás. Odnosit aparát, uklidit sál, vyhnat poslední ožralý lidi a dojet domů. No nic, asi tak v 1 jsme vyráželi z Corsa ve velmi dobrý náladě, s dobrym pocitem a po skvělý akci. Díky všem co dorazili a díky tomu, že vše dopadlo výtečně a bez problémů, můžete očekávat další podobné akce. Těšíme se!!!!