HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)

19.06.2004 - Martíček - Skrýchov u Opařan, KD
Skrýchov u Opařan je malinká víska u Tábora a Milevska. Naposled jsme zde hráli v zimě s Jaksi Taksi. Lidí bylo sice o něco víc, ale tentokrát to byla taky pohoda. Jelikož byl posranej fotbal a navíc několik fesťáků kolem, dorazilo něco přes 100 lidí, což na místní sál není moc, ale atmosféra byla výtečná. My jsme do Skrýchova dojeli asi ve čtvrt na devět, což je na nás docela pozdě. Já rozbalil distro (měli jsme poprvé nový trika a taky céda) a hned se něco dělo. Lidi kupovali, přicházeli a prví kapela spustila asi v 21 hodin. Byli to pardubičtí Dukla Vozovna. Muzika mi připomíná (jak už jsem na houbostránkách několikrát naznačil) Tři sestry asi díky harmonikám. Kluci zahráli velmi dobře, lidi se však rozpařili ke konci. Mě se líbili Hovna s háčkama, to je fakt hit hitů. Ale nevim, o čem to je…:) Další jsme na řadě byli my. Nikam se nepospíchalo a tak jsme si to všechno v klidu připravili a jelo se. Trochu se omlouváme za nefunkční mikrák, proto jsme zpívali chvílema oba do jednoho a taky za trochu problémy mezi písněmi. Bubeník si v pátek na to festu trochu rozedřel prstíky, to jak hrál rychle a efektivně, a tak jsme museli trochu čekat na izolepu a na to, až ho to přebolí. Nakonec to trochu přebolelo a my jsme, myslim, obstojně došli ke konci. Děkujeme všem, bylo to fakt příjemný, jak skoro celej sál pařil. Díky. Po nás už na to vlítli Zpraku! z Prahy, podruhý jsem je viděl s dvěma kytarama a říkám: dobrý! Ale chtělo by to víc chlastat, ať to má víc šťávy! :) …heh, dělám si prdel. Bylo to výtečný a lidi začali taky pařit. My jsme mezitím našli jakousi zpěvačku Dido, který Jirka zpíval píseň „Aj miset d bus…“ a tak dále, no docela jsme se pobavili a tímto ji zdravíme. :) Poslední kapelou bylo pro mě neznámé Doživotí ze Strakonic. Opravdu překvapení. Výborně zahraná muzika a hlavně to mělo grády. Lidi se rozpařili a konec přišel v nejlepším, což je vždycky paráda. Těším se na jejich cédo, který má být venku během prázdnin. Sbalili sme aparátek a vyrazili směr domů :) Na benzínce jsme potkali nejmenovanou popovou kapelu, který Majkl oznámil, že jsou metalisti, protože maj dlouhý vlasy. Ono na tom něco bude, ale přátelský pozdravy byly rázem pryč. No nic, domů jsme zaslouženě dorazili v půl pátý. Výbornej víkend, výbornej Skrýchov a už se těšíme na Krmelec 13.11.2004! Jo a díky Frantovi, nejlepšímu pořadateli z Jižních Čech. Zdary!!!