HOUBA vs. LENIWIEC (PH Rec. 2004)
HOUBA vs. LENIWIEC (PH Rec. 2004)

08.05.2004 - Misa - Praha, Rock Café
Ahoj! Na koncert do Rock Café jsme se těšili, protože koncerty v Praze jsou teď hodně bezva. A také to tak dopadlo. Asi v půl čtvrtý jsem vyrazil do hospody dát si pár piv a v půl šestý přišel Jirků a odvedl mě do auta a jeli jsme. Cesta byla skvělá, jedna zastávka na pumpě, pár lahváčů a potom rovnou do centra Prahy. A zase to tam bylo. Před Národním se pošťuchovala Bohdalka s Bartoškou. Minule úplně to samé. To je náhoda, že jo?! Parkování tentokrát proběhlo v pohodě, protože Národní ulicí teď nejezděj šaliny, a tak jsme parkovali na kolejích. Nanosili jsme věci do Rock Café, pozdravili jsme se s Gerrym a Zpraku! a potom jsem se šel najíst. Všude v centru Prahy chodili naštvaný Slováci a také jsem viděl, jak policajti mlátěj vožralý punkáče. Ale spíš to byli takový ty socko punkáči, jak maj psi a žebraj. Potom jsem zalezl do šatny, jedl jsem a pil jsem lahváče. Pivo jsem si tam nekupoval, protože stálo 28 Kč. Potom jsem se šel podívat, jestli už jsou nějaký lidi a bylo to v pohodě, docela dost lidí. Potom jsme společně všichni čekali na příjezd první kapely In Public Ill. Původě tam měli s náma hrát Šanov 1, ale ty odpadli, a tak hráli místo nich In Public Ill a hráli teda první. Díval jsem se na ně a líbili se mi. Blába zpíval s ponožkama na uších a pořád si hrál s penisem :)! Ale líbilo se mi, jak hráli a dobrá byla také básnická vložka při výměně prasklé struny. Po nich začali hrát Zpraku!, ale jejich začátek jsem neviděl, protože jsem kecal s Alešem z Jaksi Taksi a s Gerrym a s Ceckem, který tam prodával různé CD, kazety, nášivky a trička. Po třetí písničce jsme všichni z Houby a Cecek vylezli na pódium a křtili jsme nové CD Zpraku! Hrdla ho postříkal šampaňským a potom jsme hodili CD mezi lidi a pili jsme šampé. Potom jsem zase povídal s lidma, takže jsem skoro celé Zpraku! neviděl. Pak jsme měli hrát už my a já jsem se cítil dost střízlivě. Tak jsem vytáhl Hrdlo na vodku (jedna stála 45 Kč) a potom jsem ještě sešel do dolního baru a dal jsem si ještě rum. A potom jsem už byl připravený na naše vystoupení. Lidí bylo hodně a opravdu skvělé publikum. Všichni pařili, zpívali a my jsme byli šťastný. Takový koncert jsme nečekali. Asi v půlce koncertu už bylo na pódiu asi dvacet lidí a zpívali s náma. Zahráli jsme naše klasické písničky, potom dvě nové a přidávali Pádlo a potom se už muselo končit, protože se v Rock Café musí končit ve 23 hodin. Potom už jsem se jenom bavil s lidma a popíjel jsem piva. Potom si pamatuju, že jsme všichni seděli v šatně a něco jsme balili. Ale nevím, co to bylo :)! A potom už si matně pamatuju dolní bar a asi tři fanoušky Švédy ve vlajkách zabalený a kecali jsme s nima švédsky. A potom už nic nevím, až když jsem se probudil ráno v postýlce!