Triko HOUBA - design 2012 - pánské šedé
Triko HOUBA - design 2012 - pánské šedé

10.04.2004 - Martíček - Hradec Králové, El-Diablo
Do Hradce jsme se těšili jednak proto, že jsme skutečně netušili, co od této akce můžeme očekávat. V HK jsme hráli jen jednou asi v roce 2000 a navíc v tejdnu a koncert to byl skutečně takovej divnej. Takže jsme tak nějak netušili. Upřímně řečeno jsem doufal, že 100 lidí by dorazit mohlo, na druhé straně znám moc dobře recenze jiných kapel o tom, jak to v Hradci chodí. A vyšlo to tak napůl. Do Hradce jsme dorazili asi v 19 hodin, přímo u klubu jsme se zeptali, kde to je a vynesli jsme aparátek dovnitř. Pár lidí postávalo u baru, my jsme kecali s pořadateli Kvakem a Denisou a doufali, že dorazí lidi. Postupně přijeli kapely, ale lidí stále málo. Asi v půl desátý začali hrát místní UFFOHORN, kteří se obohatili saxofonem a začíná to být pomalu ale jistě opravdu nářez. Trochu ska, trcohu punk, zajímavý. Jelikož už se zdálo, že více lidí nepřijde (bylo jich zhruba 50), začali jsme hned hrát my. Byli jsme již dosti v náladě, ale lidi pařili a vytvořili fakt dobrou atmosféru. Škoda, že jich nebylo víc. Zahráli jsme standardní setík, dali jsme i pár punk´ala´ska songů, něco nového z připravovaného split CD a nakonec přídavek Pádlo. Prostě pohoda koncert. Po nás už nastoupili Sloppy Livin, kteří ten den hráli předtím ještě v Hořicích. Byla na nich znát pěkná únava a tak jsem si je ani moc neužil a kecal jsem venku s NOSIDE. Ti zahráli jako poslední a opravdu mě přesvědčili, že jsou prostě profíci. Trochu pokulhával zvuk (chvílema to znělo jako kurva rychlej hardcore), ale když člověk písně zná, není problém. Lidi pařili a opravdu ten den šlo především o zábavu. My jsme si užili skvělou akci a kalili jsme asi do 5 ráno u Denisy a Kvaka na bytě. Abych to zhodnotil - výtečná párty, škoda jen že tak málo lidí! Díky ještě jednou Kvakovi a Denise. Zdravíme Fučíka! :)