AKCE: CD Tom77 + Triko Houba
AKCE: CD Tom77 + Triko Houba

14.02.2004 - Misa - Zábřeh na Moravě, Na Rafandě
......Směr Balkánec jsme vyjeli po uvaření polévky naším kapelníkem Martíčkem. Já jsem bohužel dostal jenom pár nudlí, ale to mi nevadilo, protože já nikdy nejím, stejně jako náš buben Hrdlo. Sjeli jsme do Jilemnice a jeli jsme nádhernou krajinou kolem turistů jedoucích lyžovat do Krakonošova. Potom jsme nabrali pár stopařek. Škoda, že jsme nebyli vožralý. Ty by dostali povídáníčko, debile. Ale jeli jenom kousek, a tak jsme od nich dostali jenom pozvánku na tekno párty v Prazéééééé a ony vystoupili. Potom jsme dostali hlad, a tak jsme zajeli z hlavní silnice do Hořic. Na náměstí jsme vstoupili do výtečné hospoda, kde byl ještě výtečnější číšník. Vypadal jako z filmu Perníková věž, ten Zrzek zfetovanej pořád. Ale byl strašně hodnej a vtipnej a vedle probíhala zrovna nějaká oslava a všichni byli vožralý. Tak jsme se najedli. Hrdla si dal Hadí výtok. Já jsem si dal nějakou hořickou trubici a potom také dva Gambrinusy 10°, tentokrát však točené. Pak jsme vyjeli dál směr Balkán, teda Morava. Jelo se nám výtečně. Žádný provoz, Martíček jel, řídil volant a jeli jsme přes Hradec Králové, kterému také někdy říkáme Lion. To je podle toho města. Ne, vlastně je to podle bubna kapely N.V.Ú. Jiřýčka, který bydlí v Hradci Králové. Nebo možná, že Hradci Králové vůbec Lion neříkáme. Já už nevím. To víte. Člověk rýchlo zabúda. Potom jsme projeli Vysokým Mýtem, zavzpomínali jsme na akce v M klubu (nebo v R klubu?), projeli jsme Hřebečským tunelem, sjeli jsme po tom "strašně šíleném dlouhém prudkém kopci" do Mohelnice, kde jsou ty odbočovací pruhy, když Ti přestanou fungovat brzdy a ty potom můžeš jet rovně a zkončíš v obyváku nějakého baráku. Nám ale brzdy fungovali, a tak jsme odbočili a za chvíli jsme byli v Zábřehu na Moravě. Hledali jsme to naše ubytování a zjistili jsme, že Zábřeh je docela pěkné město. Ubytovnu, kterou nám zařídil Pank z kapely Punk floid, jsme za chvíli našli a zjistili jsme, že to není jen tak nějaká ubytovna, ale že je to penzion U Holínků. Pan Holinka nás přivítal a zavedl do pokoje. Potom nám řekl takový fórek, který tady nemůžu ani napsat, protože naší stránku zcela určitě navštěvují i nezletilý lidé. My jsme si šli lehnout a dělat ty věci, z kterých si pan Holinka vystřelil. Také jsme se vykoupali, Jirků asi na pět minut dokonce usnul, podívali jsme se do vedlejšího pokoje, kde byli zrovna ubytovaní (podle pana Holinky herci) Jaleček a Paník. Nebo, myslím, Paleček a Janík. Ale já myslím, že to jsou nějací hudebníci. A pan Holinka nás také upozornil, aby jsme se potom chovali tiše, až přijdeme a neházeli po sobě chleba. My jsme si tedy zalepili pusy vteřinovým lepidlem a vyrazili jsme taxikem směr hospoda Na Rafandě. Pan taxikář nás upozornil, že na ty punkáče, pro které my jedeme hrát, je dnes chystaný policejní zásah. Něco jako, když byli v Prazéééééé, ty politici, a jak pan Stanislav Gross byl hodně naštvaný. Na Rafandě jsme se přivýtali s kapelou Punk Floid, kteří nás pozvali a celou akci pořádali. Zasedli jsme ke stolům, dali jsme si Kozla 10° za 12 Kč nebo také Gambrinus 10° za 14 Kč nebo také Gambrinus 12° za 16 Kč. To docela jde, ne?! Takže Rafandu rozhodně kvůli pivu doporučuju. Není tohle nějaká reklama? (pozn. pro Tlamiczku - webmastera). Pak již začali na koncert chodit lidi a některý mě pěkně naštvali, protože tam měli psy. A to se přece nedělá. První kapela byla z Uničova Karakas, ale já jsem je neviděl, protože jsme popíjeli toho Kozla. Ale slyšel jsem je trochu. Ale posoudit nemohu. Potom jsme, myslím, hráli my. Koncert v pohodě, lidi byli opět skvělý, tancovali, prodali jsme asi deset našich nových triček. Docela pohoda. Dokonce jsem na pódiu našel pár pěkných teplých ponožek. Ale pán, který vylezl na pódium je hodil po vzdálené paní číšnici. Škoda. Ale docela štěstí, že nehodil ten ohromný popelník, který se také chystal hodit mezi lidi. Po našem vystoupení jsem toho už moc neviděl. Ne, že bych byl vožralý, ale spíš jsem si povídal s Karlem z Prostějova. To je ten výtečný chlapík, co strašně směšně mluví a také dělá punkovou stránku. Kdyžtak se můžete podívat (http://www.punkpv.kgb.cz). Doufám, že jsem to napsal správně. Docela často jsem byl také u záchodů, kde to bylo docela peklo, protože tak odtud vytékala jedna mušle, ve které bylo nablito a to blítíčko teklo společně s čůráním ven do předsálí a mezi tím vším se váleli opravdu hodně ožralý jedinci a jeden dokonce spal ve stoje jenom v trenkách, teda v dost špinavých trenkách. Docela sranda byla. Potom také přijeli naši kamarádi Vysoké Napětí ze Vsetína, a tak jsem se na ně šel podívat, jak hrajou a byli opravdu skvělý. Koncert od koncertu jsou lepší. Moc se mi líbí, jak hrajou. A potom už byl konec a my jsme museli schánět Martíčka, který byl tentokrát nejvíc vožralej. A tak jsme si zavolali taxika, který je mimochodem v Zábřehu hodně levnej. Čekali jsme před hospoda hodně dlouho a nakonec nás, myslím, vzal úplně jinej taxik, který se se mnou vůbec nechtěl bavit a já jsem mluvil a on byl asi mlčoch, stejně jako ta holka na tom koncertě, která když promluvila (málokdy), tak to stejně nebylo slyšet. Když jsme přijeli do penzionu U Holínků, tak jsme bordel nedělali, protože jsme měli zalepené pusy. Ale na pokoji jsme jedli a já jsem na Martíčka vyházel celý chléb. Tentokrát nás krotil Jirků, což se nestává tak často. Nikdy se to nestává. A pak bylo najednou ráno. My jsme trochu uklidili a jelo se na snídani do výtečné hospoda, kde měli pivo Holba za což jsme nebyli rádi. Ale dal jsem si točenou 13° Holba a byla dobrá. Také jsme si u strašně hodně číšnice objednali polévku a hlavní jídlo. Jenže, když jsme snědli polévku, tak jsme už nemohli hlavní jídlo, protože polévka stačila. Bylo jí strašně hodně. Tak jsem ten smažený sýr hodil do kapsy a jelo se zpět. Po cestě už se nic nestalo, akorát snad to, že jsme zavolali panu Půlpínovi z Lysé nad Labem, teda spíš sousedovi pana Půlpína a chtěli jsme po něm pár vajec, ale pan Půlpín nebyl doma, protože odjel za Tetou do Ústí. A nechtějte vědět, co on dělá u Tety. Potom jsem vystoupil v Par Dubicích, podíval jsem se k Jirkovi na studentskou kolej a jel jsem vláčkem zpět do Krkonoš. A ostatní jeli do Ústí, ale ne za Tetou. Jeli domů. Tak a to je asi celý z toho minulého víkendu! Ahoj!