12.12.2003 - Martíček - Praha, Rock Café
Do Prahy jsme se tentokráte ani moc netěšili, jelikož jet do centra a parkovat na Národní třídě je, pro nás burany ze severu, opravdu peklíčko. No nakonec jsme to zapíchli hned vedle klubu na zákazu stání a smířili jsme se s tím, že nám prostě dají botičku a snad se to nějak zaplatí! No odhadli jsme to skoro přesně. Lidí přišlo zatraceně hodně a koncert to byl jeden z těch nej za poslední dobu. V Rock Café se objevilo 450 lidí, což nás a všechny ostatní opravdu nadchlo! První hráli výteční Zpraku!, kteří, přijde mi, míchají teď do jejich melodickýho punku i trochu toho hardcore a takovejch příměsí a opravdu je to dobrý. Moc moc jsem zvědavej na jejich novou desku, která už je natočená a zanedlouho snad vyjde. No uvidíme. Jako druzí jsme to rozjeli my. Zvuk slušnej a lidi taky, to se pak hraje. Zahráli jsme asi 16 písní, "Regé pro pana prezidenta" se nám sice nepovedlo, za to jsme tam šoupli "Narodnost neznámou", kterou už hrajeme déle a je to prostě pravdivej song od kapely Leniwiec z Polska. Už jsme byli totálně zpocený, přesto jsme museli dát jeden přídavek, jinak by nás odtamtud asi nepustil ani prezident Petr! :) V každém případě to byl jeden z nej koncertů roku 03, to jako jo. Díky všem za super atmosféru. Hned po nás to rozjeli v dobrý náladě SPS, který, ač to někdo nerad slyší, mají stále hodně a hodně posluchačů a příznivců, a frčí jim to prostě dobře. To mi nikdo nevymluví. Lidi se bavili celej koncert. Po hraní jsme dali asi 30 panáků za ukrutně moc peněz, ale co se dá dělat. Prostě když je dobráá nálada a hodně známejch...je to pohoda. Dodo (bubeník SPS) si mi ještě trochu postěžoval, ale vyřešili jsme to dalším "jablíčkem" a fernetem a bylo všechno v pohodičce. Aparát jsme pronesli půlkou Prahy, jak ňáký burani ze severu .-) a bylo to. Vyrazili jsme asi v půl jedný a doma jsme byli okolo druhý hodiny ranní! Nakonec ještě velký díky Zpraku! a hlavně Gerymu za super akci a taky Petru Růžičkovi, díky! Čus a v Praze zase v outerý ve Furturu!!!