HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)

20.06.2003 - Martíček - Ústí nad Labem, Útulek Fest 2003
Kdo byl na Útulek festu 2002, ten se musel těšit i na příští rok. Tak dobře, jako dopadla akce o rok dříve, to snad ani nemohlo dopadnout, ale opravdu nakonec dopadlo. Útulek pořádá několik lidí v čele s Emiliem a tak sme již nejméně 14 dní předem dolaďovali technikcý věci, ale stejně se něco posralo. Počasí – bylo krásně, ale foukal pekelnej vítr a tak stavba pódia byla opravdu lahůdka. Nakonec vše bylo v pořádku, ale zvukař né a nééé dorazit. Nakonec přijel, ale koncert kvůli tomu začal o cca. 30 minut déle. No nic, první zahráli Tryskáči, mláďata z Ústí. Co vám budu povídat, punk je punk a tak můžu říct, že nebyli špatní. Akorát zvuk zatím zaostával a to byl asi i ten největší problém večera. Nakonec se vše jakš takš zlepšilo na slušnou úroveň, ale při kapele Iné Kafé bedny opravdu nestíhali a těch 700 lidí je skoro přeřvalo. No, jako druhý zahrál skvělý hiphóóóp Vláďa Chytil jakožto Cool People. Opravdu prdel. Již v zimě na horách jsme tomuto géniovi propadli a tak na živo to musela být naprostá bomba. A taky že byla. Vláďa repoval jako svině, bohužel lidi to moc nepobrali. No nic, nastává čas pro nás. Opět, jako loni, se před námi představovali psíkové, tzn.že jsme si asi 20 minut počkali, než sme měli hrát a tak sme vypili jsme ještě dost tekutin a mohlo se začít. Lidí dost, pogujících pár. Ale v pohodě. Po nás již umírněný Intimní život, kterej se za punk asi moc nehodil, jelikož lidi byli asi unavení. Fred – bubeník navíc protrhl blánu na šlapáku a tak byla cca. 10ti minutová pauzička. Škoda. A jak se sluší a patří, hvězdy ústecka Glory days si vynutili super čas. Na podiu jich bylo sice asi 10, ale znát to moc nebylo. Funky nesnášim, přijde mi to jak umělotina z rádia, takže to se ani neodvážim hodnotit. Radši sem si dal walkman na uši a prodával ve stánku nEMAdEMA. Po Glory Days to rozjela Radost, což je prý opravdu radost. Na koncertě mě moc nebaví (viděl sem je už tolikrát a pořád dokola dokolečka, ale kdo né, že?), ale dneska sem si přečt nejlepší text jejich písně „Přejelo auto pejska“. Cituji: „Uááááááá Haf Haf Haf, Au“. No prostě prdel. No a jak to již bývá, s potemnělou oblohou se na podium vyškrábali slovácííí Iné Kafé, pro mě hvězdy večera. Lidi výskali a bavili se opradu báječně a i mě překvapilo, že textíky znali různé věkové skupiny. Nakonec, co já už si moc nepamatuju zahráli Už sme doma. Já se v tu dobu již oddával výtečnému jídlu vegetariánskému. Akce výtečná, příští rok se zase těšim. Ale první ročník asi už nepřekonáme! :-)