SLEVA! Mikina pánská HOUBA / PF tour 2010 s k

09.08.2003 - Martíček - Libochovice, Fest for rock pigs 2003
Jako minelej rok, stejnej víkend, ve stejnej čas se rozjel tenhle fesťák, kterej pořádá kapela Yellow Leaf. Dlouho se na něj připravovalo, douho se jednalo s městem o povolení až to nakonec všechno vypuklo. I když bylo vstupný zdarma, nedorazilo až tak moc lidí, jenže nikdo to prostě nespočítá. No nic, nejprve odpadli den před koncertem 2 slovenský kapely, nikdo vlastně neví proč. Takže tyto dvě kapely zastoupili první Brajgl z Ústí, hrající veselej punk, pěkně svižně zahranej. Po Braglu se to vše rozjelií, hráli Yellow Leaf, pak No Sympathy, jako čtvrtí, asi v 16 hodin jsme přišli na řadu my. Super koncert, hrálo se fakt dobře a lidi se taky očividně bavili. Nějakej ten přídavek a po nás už to rozjeli punx z Berlína - Härnleita. Výtečná zpěvačka, číratej basák, prostě punk z Německa, celkem super. Po nich měli nastoupit Model 77, kteří prostě jen tak bez udání důvodu nepřijeli. No, údajně proto, že byli na v Roudnici na technofestu CreamFields a někdo z nich se nestihl vrátit, nevim, to sem opuze slyšel od pořadatele. Ach jo, takoví zkušení muzikanti! Nemůžu moc soudit, v každém případě nedorazili a festival měl kvůli nim pauzu asi 50 minut. Po poauze zahráli místní Chalcosma Caucasus, hc střihlé s funky, řek bych. Docela v pohodě. Po nich to rozjeli Sex Deviants a to bylo ono. Lidi pařili a pařili a vše bylo v pohodě. Když však nastoupila Podivná formace, přišel první konflikt večera. Někdo kdosi, nevim kdo, hodil půllitr nebo lahev na basaka PF. Lahev se rozbila o krk baskytary, PF se zarazili, ale po chvíli hráli dál. Na další kapelu, tentokrát němečtí Mongrel se strhl první větší problém. Nevim přesně co se stalo, nechci tady dělat závěry. Já to neviděl, kecal sem si v pohodě s klukama s Mogrel. V každém případě, všechno násilí je pro mě nechutná věc a hlavně zbytečná. Dál se o tom konfliktu nehodlám zmiňovat. mOnGrEL, kteří za měsíc dělají v jejich domovském Mnichově předkapelu Pennywise, byli jednoznačně nejlepší kapelou večera. Vymakanej melopunk, prostě super super. Já sem si 5x skočil z podia, doteď mě bolí noha. Ach jo. Jako předposlední zahráli výborní francouzi RATWASTER s trumpetou a saxofonem, prostě lahodní. Nakonec ještě kapela sjednaná na poslední chvíli, jakýsi Kokote Minute. Výborně zahraný, takovej skákavej komerční hardcore ale s naprosto debilními texty. Pro mě asi nejhorší za celý den, ale bylo zajímavé pozorovat jejich excelentní výkony, to jako jo! :-) No a tak my jsme tedy kalili s MOgrel, Ratwaster a asi v 3 ráno jsme usnuli. Výborná akce, škoda zbytečnejch konfliktů, mrzí mě, že se lidi už dneska nechodí bavit, ale rvát. Kurva proč? Má to smysl? Určitě ne. Kdyby přišli všichni na muziku, pokecat, zapařit, neni problém a všichni by z toho měli mnohem víc. Tak na zdraví!!! :-) PS: Velké díky patří Salimu, on ví proč!!!!!!!!!!!!