SLEVA! Mikina pánská HOUBA / PF tour 2010 s k

24.05.2003 - Martíček - Mariánské Lázně, RC Morrison
Na květen mělo být původně dohodnuto pár koncertů s kapelou Sex Deviants, která v současné době má venku nové album "Cesta do očí" (který je mimochodem bombaa). Nakonec z toho vlivem mých aktivit mimo kapelu vzešly jen 2 akce. No nevadí. V každém případě akce v Mariánkách se povedla podle mě od začátku do konce. My jsme vyrazili v horší náladě z Ústí asi ve čtyry hodiny, do Mariánek sme pěknou cestou dorazili kolem sedmý hodiny. Klub naprosto fantastickej, prostě klasika, podium, dobrej aparát a lidí docela málo. O chvíli později dorazili "devianti" a pak hned "publici". Tak se kecalo a pilo pivko, mítní lidé se nechali slyšet, že nemaj rádi čerty, což sme se jim snažili vymluvit. Nepodařilo se:-) Původně sem myslel, že mají hrát pouze tři kapely, nakonec jich bylo pět. Abychom nezačínali, první zahráli Taras Bullba z Plzně. Pohodovej punk rock s olivněnim melopunku, ale rozhodně pohoda. Jako druhý sme na to kolem půl desátý vlítli my. Zvuk byl naprosto parádní, prostě super hraní, škoda přetrhlé struny při přídavku, to byla opravdu schade! Ale co, dohráli jsme to a lidi byli snad spokojeni. Já sem začínal bejt příjmně opitej a tak sem pařil dál. Po nás zahráli In public ill, kteří byli údajně po páteční akci dost unavení, což bylo chvílema i znát. Ale v pohodě. Čtvrtý byli hvězdy večera, Sex Deviants. Škoda jen toho, že hráli už poměrně pozdě. Ale lidi pařili jako o život a hlavně devianti hráli dobře jako svině. Prostě profíci!! Fakt! Nakonec už sme jen dospávali a dopíjeli a poslední kapela "Já ještě nevim" dohrála asi v 2 ráno. Prostě super akce, my jsme vyrazili po rozloučení směr Ústí. Cesta pekelná, nesnášim, když jedem a už se rozednívá. No, přijeli sme v 5:30, unavený a zničenýýýýýýý! :-) Super akce! :-)