HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (CD, 2002)

01.03.2003 - Martíček - Bánovce nad Bedravou, Restaurácia Stred
Původně měla být akce v Bánovcích spojena s akcí ve Vsetíně. Bohužel z různých důvodů se tomu tak nestalo a tak sme se do Bánovců vydali až o 14 dní později. V pátek jsme zahráli velmi nečekaně v Litomyšli, kde hráli Volant a Dukla Vozovna. Došlo k tomu tak, že jsme poprosili Volanty, jestli by to náhodou nešlo, protože jsme nechtěli jet 450 km na jeden zátah a hlavně kvůli jedný akci. V každém případě Litomyšl byl vcelku v pohodě, až na to, že jsme hráli poměrně pozdě a po Volantech, takže to už nebylo úplně ono. V Litomyšli jsme přespali na ubytovně na intru, pohoda spaní, ale ráno začal bejt nějakej rachot venku a tak sem se stejně probudil docela brzo. V sobotu ráno jsme vyrazili do Brna, v Bučovicích sme se najedli a asi v 16 hodin jsme byli na Slovensku. Udělali sme si malou procházku přes skládku po řekou Váh, vyfotili pár mrtvejch ryb a jeli do Bánovců. Zajeli jsme ještě k přehradě, která byla dost zamrzlá a nakonec jsme našli restauraci Stred, kde se koncert konal. Nejprve jsme seděli v autě a jen tak koukali, neměli sme totiž ani korunu. Nestihli sme si totiž nic vyměnit. Nakonec jsme zašli dovnitř a vyměnili překvapivě s pinglem 200 Kč za 200 Sk, pingl po tom skočil jak pes po kosti, byl rád, my taky a tak sme začali pomalu popíjet Trnavské pivko - bylo celkem ucházející. Lidi začali přicházet, dorazili i kámoš Miško s distrem a tak bylo co dělat. První zahrála nějaká kapela, jejíž jméno si zaboha nepamatuju, pak jsme na to už vlítli my. Prostě paráda, lidi pařili jako o život a my jsme se docela divili, že znaj i nový songy. Parádní koncert, hráli jsme hodinu a čtvrt a vůbec nevypadalo, že bysme měli skončit. Díky všem! Nakonec tedy pár přídavků, ale to už se téměř hrát nedalo, protože lidi byli opravdu všude. U bicích, u mě, s Majklem zpívali, no prostě super! J Po nás nastoupili Sitňan, slovenské hvězdy :-) parádní koncert, hráli taky dost dlouho, protože je lidi pustit prostě nechtěli. Já si s nima zazpíval i jeden song a bylo to fajné! :-) Po tomto pekle, kdy lidi pogovali opravdu všude (celkem jich tam bylo cca. 170), zahráli asi 3 další kapely, ale jelikož byla pohoda a bylo stále co dělat, prostě sem ani pořádně nepostřehl, kdo hraje. Pařili jsme, kecali jsme a bavili se. Asi o půlnoci koncert skončil a my jsme se vydali k pořadateli domů. Parádní byteček, jedli jsme třešně v rumu (nic jinýho alkoholickýho nebylo) a usnuli sme asi v 3 ráno. Ráno jsme se vydali na hooodně dlouhou cestu k domovu. V Ústí jsme byli asi v 16 hodin! Parádní víkend!!!