Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2
Dočasně vyprodáno!!! Placka HOUBA 2

01.02.2003 - Martíček - Karlovy Vary, RC Rotes Berlin
Na akci do KV nás pozvali Iné Kafe. Už to bylo samo osobě zvláštní. O klubu Propaganda, kterej se nachází přímo v centru KV (pivo za 25,-) sem slyšel mnoho a nic hezkýho to rozhodně neslibovalo. V každém případě jsme ve Varech ještě nikdy nehráli a tak sme to chtěli zkusit! Vyrazili jsme včas a taky včas přijeli do klubu. Tedy spíš baru. Lidí málo, pivo drahý a prostředí nic moc punkovýho. Dávali jsme čaje, pivka, koktejly a pak přijeli IK. Tak jsme kecali a povídali o všem možnym. Nakonec se zjistilo, že prapodivnej majitel pozval do klubu ještě jednu kapelu. Ty se menovali nějak desně drsně a taky takový byli. Hráli nakonec jako první a hráli drsně. Tedy pro mě to byl jakejsi mix neopunku střiženej s Kabátem a Metallicou okořeněnej bratry Nedvědy. Hrát samozřejmě uměli, ale muzika nebyla nic pro mě. Tak sme raději hráli fotbálek a moc se netěšili na vystoupení. Nakonec jsme se tedy dostali na řadu. Strašně dlouho trvalo, než si ta první kapela odnese své věci. Když si je odnesla tak zvukař začal řvát nějaký nesmysly o tom, že už máme začít. Tak sem mu řekl ať nepíčuje a dá mi víc zpěvu do monitorů. No nakonec se asi nasral, udělal hnusnej zvuk, ale nás to bavilo. Hráli jsme asi 45 minut, lidi se docela bavili, takže to nebyl nejhorší koncert. Po nás už nastoupili Iné Kaféé a to byl teprve náhul. Jeli rychle, přehráli hlavně statý songy a bylo to v pohodě. Se zvukařem měli podobné problémy, zvuk byl nejprve dobrej, pak se změnil v celkem hnus. Tak sme po koncertě ještě popili s IK, dali si panáka a vyrazili směr Ústíííííííí! Goo action!!! :-)