Placka HOUBA 1
Placka HOUBA 1

04.10.2002 - Misa - Schrobenhausen, Paradise City
Na tento vikend byli připraveny dvě akce v okolí Mnichova v Německu. Ta druhá byla sice nejistá, ale i tak jsme se mooooooc těšili. Vyjeli jsme už v pátek ráno kolem desáté hodiny. Bohužel mi v Bratislavě ukradli mapu Německa, tak jsme se museli vracet domů pro jinou, takže jsme se docela zdrželi. Vzali jsme to pod Krušnýma horama pěkně přes Chomutov na Cheb a hraniční přechod Svatý Kříž. Před hranicema jsme byli trochu nervózní, protože nás punkáče kontrolujou ty debílci docela hodně a zbytečně zdržujou. Přece nejsme blázni, abychom vezli třeba trávu přes hranice. Ale tentokrát to dopadlo skvěle. Češi ani nechtěli pasy a Němci jenom naťukali do počítače čísla pasů a mohli jsme jet. Po deseti kilometrech jsme najeli na dálnici a frčeli jsme až do Schrobenhausenu. Na místo jsme dorazili před pátou hodinou. Docela jsme koukali, protože ten klub, ve kterém měl být ten koncert byla hodně slušná restaurace přímo v historické centru Schrobenhausenu. Na místě už byli kluci z kapely Missbrauch a za chvíli přijeli i Abscess. Sedli jsme si do hospody, prohlídli si sáleček, ve kterém se mělo hrát a pili svoje vlastní pivo značky Zubr a německé lahvové pivo. Dostali jsme i jídlo jako vždy německou specialitu: dušenou zeleninu a nějakou přílohu. Tentokrát to byli špagety. Zažili jsme tohle jídlo už i s rýží nebo dokonce s bramborovou kaší. Kolem osmé hodiny začal koncert. První hrála docela dobrá kapela, ale bohužel nevím název. Zpěvák skvěle zpíval, na basu a na bicí hráli ženy. Hráli takový klasický punkrock a občas zpívala i basačka. Další kapela byli Abscess. Sešel jsem do sálu a viděl to peklo. Takové pogo jsem ještě neviděl. Vypadalo to, že se ty pogující lidi mezi sebou perou. Brutálně do sebe kopali a mlátili se pěstma. Lidí bylo tolik, že se nedalo chodit. Musel jsem utéct nahoru do hospody. Potom jsme hráli my. Hrálo se nám dobře, akorát lidi tolik netancovali, protože nás neznali. Ale po koncertě jsme prodali asi deset kazet, takže příště to bude třeba lepší. Zvuk byl perfektní. Po nás nastoupili Missbrauch. Ty jsem bohužel neviděl. Vlastně jsem už skoro neviděl žádnou kapelu. Jenom chvíli ještě Speichel Broiss a potom poslední kapelu Volxveratlung. Ta posledně jmenovaná kapela byli v pohodě mladý kluci, kteří nás vlastně zachránili, protože si s náma vyměnili pořadí hraní. To bychom asi dopadli jako oni. Byli totiž už pěkně vožralý. My bychom byli asi ještě víc, protože jsme chlastali od rána. Potom jsme ještě chlastali v hospodě a potom se šlo spát k chlapíkovi, který se příjmením jmenoval Postel :-) Docela dobře jsme se vyspali a ráno jsme se rozhodli jet domů, protože druhý koncert byl nejistý. V tom klubu byl totiž plánovaný konec na pátou hodinu ranní, ale přeměnili to na jednu hodinu po půlnoci a kapel tam bylo strašně moc. Ještě jsme si koupili na cestu Kebab od paní Muslimky a jelo se zase směrem na hranice po dálnici. Na hranicích všechno proběhlo zase skvěle. Ani nechtěli vidět pasy. Od hranic Hrdla neřídil, tak jsme otevřeli jeho mix - vodku s multivitamínem. Chlastali jsme sami, všichni byli nějaký unavený a s kocovinou. Nejvíc Honza, který měl už i připravený pytlík na blinkání. Od Chebu až do Ústí nad Labem byli u silnice coury, tak bylo alespoň na co koukat. Všem doporučuju tu, jak stojí hned asi deset kilometrů za Chebem. Je opravdu výtečná :-) Chlastalo se nám moc pěkně. Za Chomutovem jsme otevřeli druhou láhev vodky. Tu už jsme pili samotnou. Hrdla se ožral dokonce dříve než já. V Ústí už byl tak ožralej, že skoro nemohl mluvit. Ale i tak jsme pokračovali s chlastáním v Chaloupce, v Šenkovně a nakonec v Metru. A to je asi všechno. Moc děkujeme Abscess za bezva koncert a pěkný víkend. Ahoj!!!!!!