NO SYMPATHY - Tisíc špatných slov (CD, 2004)

19.07.2002 - Misa - Klopotnica u Jelenie Góry (Pol, Open air fest
Na koncert do Polsku, kde jsme hrali poprvé jsme se těšili tak moc, že jsme vyjeli už den před naším vystoupením. Koncert stejně začínal už v pátek, tak jsme vyrazili. Asi v půl čtvrté odpoledne jsme si to pádili směr Děčín, Liberec, Harrachov ke státní hranici. Na hranicích jsme čekali asi deset minut a potom jsme přišli na řadu my. Čekali jsme, že budou zase problémy, ale celník byl v pohodě a dělal si srandu z toho, že máme jinak barevné vlasy než na pasech a za chvíli nás pustil. Tak jsme sjížděli do prvního městečka Szklarska Poreba, kde jsme si vyměnili nějaké peníze a asi za půl hodiny jsme byli v pusté osadě pod horama s názvem Klopotnica, kde se na velké louce konal koncert. Bylo tam dřevěné pódium a na něm se připravovala první kapela. Byli to Poláci a hráli grind core. Dostali jsme nějaké lístečky na pivo zdarma, tak jsme ho ochutnali, ale moc dobré nebylo. Bylo hodně silné a sladké a nebylo ho 0,5 l, ale jenom 0,4 l :-(((((( a stálo 2,50 Zl (asi 20 Kč) + kelímek za 0,50 Zl. Tak jsme koukali na kapelu a potom jsme se dozvěděli, že budeme hrát už první den, protože přijelo málo kapel. Po první kapele začala hrát nějaká Liberecká kapela. Bohužel jméno nevím, ale myslím, že nějak jako Lousy nebo tak nějak. Hráli takový pomalý hardcore, ale bohužel najednou přestal nějak fungovat zpěv a byl strašně málo slyšet na pódiu i pod pódiem. Po nich jsme začali hrát my. Zrovna začala být tma a lidi se začínali trochu víc bavit, tak koncert dopadl skvěle. Lidi dokonce pogovali a tleskali. Bohužel koncert nebyl úplně tak skvělý, protože na pódiu nebyl zpěv slyšet skoro vůbec. Hráli jsme naslepo. Na konci našeho vystoupení už byli lidi i na pódiu. Byla to sranda. Nevěděl jsem, jestli mám naše písničky uvádět anglicky nebo prostě normálně česky. Ale publikum bylo opravdu skvělé. Díky Poláci! Po nás začala hrát nějaká další kapela, ale to si už moc nepamatuju, protože jsem po vystoupení byl dost ožralej (jako vždycky). Pak jsem šel docela brzo spát do auta a ostatní pařili s Polákama až do svítání (doslova). Kolem deváté hodiny ranní jsme se probudili a začali znova chlastat polské pivo a docela dobré višňové víno (0,7 l za 5 Zl). Potom jsme chtěli vyrazit na výlet do nedalekého města Jelenia Góra, ale bohužel jsme za chvíli byli tak ožralý, že jsme už nikam nejeli a pařili se skvělými polskými lidmi dál až do odpoledne, kdy začínali zase hrát kapely. Někdy kolem šesté hodiny se už naše pařba začala zvrhávat v šílenou pařbu, tak jsme se rozhodli odjet domů. Ještě jsme dostali hned nabídku na hraní v Polsku na další víkend a jeli jsme. V autě jsme chlastali víno a najednou Jirku (kytarista) a Honzu (kamarád) napadlo, že se svléknou do naha a zrovna jsme se blížili k hranicím. V tu chvíli jsem si moc přál, aby nás pěkně pořádně prohledávali a nařídili nám vylézt z auta, ale bohužel se tak nestalo a celnice se nás jenom ptala asi nějak takhle: "Vodka?" a koukala na mě. Já jsem se jenom smál a všichni jsme se strašně smáli a já jsme odpověděl: "Z Jelenie Góry!", protože jsem myslel, že se ptá "Odkaď?". Ženská mi vrazila do ruky pasy a raději mávla rukou, ať padáme pryč. Potom ještě ve Smržovce naši nahatý chlapíci šli na pumpu jenom pěkně v botách a pumpařka na nás chtěla zavolat policajty. A ještě se stala taková příhoda. Za Libercem stopoval chlapík, tak jsme ho vzali. Jirka a Honza na něj začali nahatý šahat. Hodně ten chlapík trpěl a myslím, že si hodně rozmyslí, jestli bude ještě někdy stopovat :-) Kolem půl desáté večer jsme dorazili domů a rovnou jsme šli do hospoda Chaloupka a tam jsme se úplně dodělali. A teď už se těšíme na pátek znovu do Polska!