Samolepka Houba - design 2012
Samolepka Houba - design 2012

27.04.2002 - Martíček - Parubice, RC Žlutý pes
Do Pradubic jsme se již dlouho těšili. Jedna proto, že tam hráli INE KAFE, který máme rádi a jednak proto, že by to mohla bejt prostě pěkná akce s hodně kapelama a navíc křest našich kámošů Volntů. Na míst o jsme dorazili ještě značně střízlivý, vlastně sme vůbec nepili cestou tam, takže v klidu. Iné kafe už byli na místě, tak jsme se pozdravili a začalo se pomalu ale jistě pít. Já s Milichem z Volantu jsme rozdělali distrio a mohlo se prodávat. Obzvlášť Volant se prodával velmi dobře. Kapely hráli a kolem 19.30 jsme již přišli konečně na řadu mi. Opilí jsme ještě zdaleka nebyli a tak si myslim, že se nám to vcelku povedlo, soudim dle ohlasů diváků. Dali jsme jeden přídavej, dva nový kousky, prostě pohoda koncert ze kterýho sem měl radost. Po nás nastoupili Jaksi Taksi v pozměněné sestavě. Hráli fakt parádně, všechno přesný. Někdo mi pak řekl, že v průběhu vystoupení říkali cosi o tom, že se lidé mají bavit jen do konce Volantu a pak již né. Poslední hrálo Iné Kafe a tak my bylo vše jasný. Nějak sem se tak pousmál a nechápal. Ale co, jde mi o muziku, spory kapel mě moc neberou. Takže jsem se již těšil na své oblíbence. Volant pokřtil důstojně a zahrál slušně, nakonec tedy Iné Kafe, které mě tentokrát opravdu moc příjemně překvapilo. Přes hodinu pilného hraní a skvělý výběr písniček. Opravdu paráda. Nakonec jsme si dali nějaký panáky v baru a pomalu jsme se ubrali na cestu zpět. Opravdu povedená akce v nádherném klubu. Žluťák určitě někdy navštivte!!!!!!! A ještě díky Volantům…..!!!