Placka HOUBA 3
Placka HOUBA 3

09.03.2002 - Martíček - Plzeň, RC Matrix
Do Plzně sme tentokrát jeli dost netradiční cestou. Stavovali jsme se totiš pro našeho kámoše Hřebíka. Jeli jsme tedy přes nějaký vesnice a po dlouhejch 3 a půl hodinách jsme dorazili do Matrixu. Celkem hezkej klubík, ale je v Plzni. Kdo Plzeň nezná jen chci zdůraznit, še tady maj prý asi 30 klubů a tedy i obrovskou konkurenci. Jde tedy o to, kdo má asi štěstí. Tenhle den se prý v Plzni konalo asi 8 koncertů rockového rašení a tak snad ani není divu, še v Matrixu se sešlo cca. 30 lidí. Je to škoda, protoše se hrálo opravdu fajnově a kapely byli fakt ok. Jenom Tři sestry revival nepřijeli, protoše prý mají neštovice. No nic. Tedy bylo na nás, abychom začali. Nám to ani moc nevadilo, začínalo se totiš aš v 21.15 a tak jsme byli jiš v té nejlepší náladičce. Jo jo, koncert jsme pojali jako jakousi zkoušky nových písní a zahráli jsme jich celých 6. Některé se nám povedli víc, jiné míň, ale měl sem z toho celkem dobrej pocit. Potápí se naše loď si zazpíval sedlák Hřebík a bylo fajny. Bavilo nás to hodně i přes to, še lidi jen tak tleskali. Po našich 40ti minutách nás vystřídali In Public Ill s novou zpěvačkou. Byla zajímavá, ale moc k nim neseděla. Zpívala však výtečně a to všechno napravilo. Blába je spíš šoumen, neš zpěvák, přišlo mi. Bavili jsme se ale výborně a tak In Public Ill dávám za jedna! Hráli fakt pěkně. Nakonec na to vlítli Pod Stolem, místní ďáblové a jako třetí zahráli naší oblíbenou šJsi línáš na kterou jsme si řádně zapařili a pomalu se přesunuli do auta a vydali jsme se směr domůšHezká akce, škoda še nebylo víc lidí, ale na Plzeň to bylo ještě vše ok.