Triko pánské HOUBA 2008
Triko pánské HOUBA 2008

23.02.2002 - Martíček - Liberec, RC Ritual
Jednoho dne o vánočních prázdninách jel Majkl do Liberce za tetou. Při té přílešitosti se docela slušně opil a taky zašel do Rituálu, kde zapomněl mobil a pokecal s Hanzim o akci. Přijel za námi na hory a řekl, še zařídil na tento datum koncert. Protoše jsme asi 10 dnů před tímto hráli v Drášďanech s parádníma CREEKS a s holčinama Venushells, nelenili sme a pozvali je do Rituálu, aš Liberečtí vědi, jak se hraje kousek od nich. Do Rituálu jsme dorazili celkem v obstojný náladě a jako všdycky bylo uvnitř jen pár nadšenců z Českolipska. Kecali sme, hráli jsme fotbálek a asi v 8 začali pomalu ale jistě chodit lidi. Jo jo, bylo to slušný, nakonec se jich sešlo podle mě tak 150 určitě. Dokonce přijeli nějací blázni z Mnichova Hradiště a še prý budou promítat něco na zeď při hraní kapel. I tak udělali a například hráli Krtečka, Jen počkej zajíci a další hity. Prostě pohoda. Kolem 21.20 začali hrát místní Kohout plaší smrt. Muzika slušná, chvílema na mě ale docela pomalá, ale hroznej zvuk. Nevim čím to bylo! Zahráli asi 45 minut a pomalu jsme se jali nástrojů my. No no, chvíli jsme si to prostě připravovali jako všdycky a pak sme to rozjeli. Lidi pogovali a koncert byl stejně jako minule fakt super. P5ídavek byl tuším jeden a uš jsme se mohli těšit na německý kapely a jedno překvapení. Po nás začali hrát boší Creeks, muzička ala 82 rok a hezky melodický. Povedlo se jim to a tak mohl přijít prostor pro hvězdy večera š Venusshells. Holky to rozjeli fakt slušně a hlavně chlapíci pod podiem jenom koukali, jak to uměj. Bylo to fakt dobrý, ostatně jako všdycky co sem je viděl. Nakonec zahrála ještě neavizovaná kapela Thema Eleven, nevim přesně proč, ale prý proto, še ve vedlejším klubu (Golet tuším) přišlo celkem málo lidí a tak si zahráli dvě akce v jeden den v jednom městě. Pohoda koncert, skvělá akce. Aš na tu cestu domů. Ta trvala 3,5 hodiny (100 km), sníh sníh sníh sníh a jenom všude sníhš