Dočasně vyprodáno!!! nášivka HOUBA 2008
Dočasně vyprodáno!!! nášivka HOUBA 2008

16.02.2002 - Martíček - Pelhřimov, RC Atlantic
Po nedlouhém vyspání po páteční akci jsme se kolem 15 hodin vydali na poněkud delší cestu. Jeli s námi Kosák a Zelí z Ústí, takše auto bylo naplněno po okraje. Na netu jsem se dozvěděl, še tento klub je často navštěvován nácky, takše jsme byli zvědaví. Nakonec se vše ukázalo samozřejmě jako fáma. Do Pejřimova jsme dorazili poněkud brzy. Nějak nám všdycky nejde odhadnout doba cesty, přitom víme, še do těchto končin to trvá cca. 3 hodiny. No byli jsme tam v půl sedmý a v klubu bylo sice otevřeno, ale oficiálně ještě zavřeno. Dávali jsme Géčka a bylo nám fajn. Pak sme se rozhodli, še si prohlídnem pupíky, kdo jakej má. Debilní zábava, ale sranda bylo to, še Zelí v něm měl papír. V tu dobu zvukař jiš cosi připravoval a kolem 19ti přišli i kámoši z místní kapely Personal. Tak jsme se dali do řeči a bylo to v pohodě. Čas plynul, 8, 9 a nikdo nikde aš najedno začali chodit lidi a v tu dobu jiš hrála kapela Stone Temple Pilots revival. No něco jako Nirvána. Nechápu, jak můše někdo hrát revival né nějak moc známý kapely! Já to sice podle názvu znám, ale neslyšel sem to nikdy. No nic, odehráli co bylo třeba a příznivce si našli. Jelikoš ale v klubu byli asi víc punkerů, my jsme měli situaci značně ulehčenou. Nastoupili jsme jako druzí a byli jsme zvědaví, co se bude vlastně dít. No pohoda. To jsme nečekali, nechci se nějak přeceňovat či vytahovat, ale místní punx jsme roztančili značně, tedy jak při který písni. Ty měkčí zabíraly víc, Policie a Vysmátý divadlo míň. Byl to hezkej koncert. Fakt pěknej. Po nás nastoupili místní Personal, kteří mi asi v prvních 3 písních docela připomínali šanov, bylo to výbroný, ale během jejich vystoupení jsme se vydali na dlouhou cestu směrem k Ústí! Díky za akci!