HOUBA - U Šílena Nesersrny
HOUBA - U Šílena Nesersrny

25.12.2001 - Michael - Říčany u Prahy, RC Logo
Tento koncert se konal hned den po Vánocích, takše docela odpočinutý jsme se vydali k Praze. Cestou jsme nabrali Dekyho a v pohodě jsme dorazili do Říčan. Jako všdy jako první. Všdycky se nemůšeme dočkat toho alkoholu. V autě jsme tentokrát chlastali jenom lahváče, takše jsme byli v pohodě. Od kapely Thalidomide, která tento koncert pořádala jsme se dozvěděli, še první kapela Vampires nedorazí a druhá kapela Porno for Pigs samozřejmě hrát první nechtěla. To by bylo pod jejich úrověň. My jsme měli hrát třetí, ale za daných okolností jsme teda museli začít. A nelitovali jsme. Po osmé hodině jsme udělali zvukovou zkoušku a chtěli si dát ještě na čtvrt hodiny pauzu, ale lidi pod pódiem nás uš dolů nepustili, tak určitě i ke spokojenosti pořadatelů začali hned. A proběhl zase jeden ze skvělých koncertů, který jsme zašili uš v Říčanech jednou. Lidi byli fakt skvělý, znali všechny písničky z kazet a pogovali i na neznámé písně. Holky nám zase tancovali na pódiu a někteří i skákali z pódia. Začalo být šílené vedro a kdyš jsme skončili, tak jsem jenom zapadl do šatny vedle pódia, která je ve sklepě a je tam krásné chladno. Po nás začali hardcoreový Porno for Pigs a Deky řekl, še to jsou Maxim Turbulenc. Tak jsem se šel podívat a opravdu tak vypadali J. V šatně jsme kecali s našema kamarádama ze skupiny Suffer a těšili jsme se na jejich vystoupení. Bohušel kapela Porno for Pigs si odnesla všechny věci a takše po nich Suffer a ani šádná jiná kapela nemohla hned vystoupit. A začali nějaké organizační problémy a to my jsme uš nemohli čekat, protoše kluci ráno odjíšděli rekreovat (chlastat a lyšovat) se do Krkonoš. škoda, protoše Suffer jsou skvělý a po nich ještě měli hrát E!E. Ale nakonec jsme se dozvěděli, še E!E opět nepřijedou a místo nich hráli také skvělý Plus Minus z Bratislavy (teď uš vlastně z Prahy). Ale to uš jsme byli na cestě do Ústí. Ještě jsme se s Dekym a s Alkáčem, který jel také s námi, nechali odvést k hospoda šumpa a v ritmu techna, které bylo puštěno z tamního šdšuboxuš, jsme zpívali: KOZO, ZOBÁK, PTÁK aš asi do půl jedné a potom jsme se šli dívat domů na skvělý film (doporučuju kašdýmu) šPějme píseň doholaš!!!!!!