CD tom77 - přišel čas
CD tom77 - přišel čas

17.11.2001 - Martíček - Opava, RC Jam
Ráno jsme se probudili jako všdycky, kolem 9 ráno. Osprchování, kocovina, Asterix a Obelix a smrad z ponošek š to bylo doménou tohoto rána. No nic, nějak sme to přešili, uklidili jsme trochu v autě a vyrazilo se na nedlouhou cestu směr Opava. Cestou jsme se stavili ještě pod Pradědem na výlet a dali jsme si pěkně pivečko na zahrádce. Jakub spadnul z vodopádu a byl mokrej. Nakonec, asi tak kolem 16 hodin jsme dorazili do Opavy k pořadateli. Někdo se šel umejt, někdo šel na pizzu (já s Marky) a někdo šel rovnou chlastat (Jirka, Jakub a Honza). Po pizze jsme dorazili do hospody Plzeňský sklep, dali pár pivek a šli do klubu, kde se v 18 otvíralo. Lidi uš čekali před klubem a tak jsme očekávali slušnou pařbu. V 19:30 přijeli Ilegality a to uš byla nálada víc neš dobrá. Pařilo se v šatně a taky se hrál turnaj ve fotbálku. V 20 hodin začala hrát pohoda parta z Opavy š NO 1. Slušnej meldoickej punk ala america a po nich jsme šli na věc my. Vynikající koncert přerušily dvě pauzy. Za prvé přetrhlá struna (díky za kytaru NO1) a taky vyhoření zesíku od monitorů. No nic, jelo se dál a vše bylo ok. Kazet se prodalo za 900 kč, coš je víc neš super. Vlastně tady se poprvé pradávala i Plzeňská scéna III. na který sme taky. Po nás na to vlítli Ilegality, protoše Kundotkov Syndrom ne a ne dorazit, prý rozbité auto či co. Ilegality zahráli v pohodě, moc se mi líbili, ale byl sem na místě jen asi na 4 písně a pak sme se odebrali do nedaleké hospůdky doplnit tekutiny, protoše v klubu došlo pivko. Nakonec dorazili i Kundotkov a zahráli super koncert. Akce se povedla, lidí přišlo 150 platících, coš je víc neš slušný!!! Díky Opavo!!!