samolepka HOUBA
samolepka HOUBA

03.11.2001 - Martíček - Brno, Sýpka
Do Brna nás pozvali jakýsi mladí kluci. Od Pawla Frimla jsem se dozvěděl, še jim je kolem 13-14 let, takše jsem opravdu čekal něco zajmavýho. Cestou do Brna jsme vzali Pawlika do auta a on nás zavedl skoro aš ke klubu. Byl tzo obrovskej hangár a docela jsme čuměli. Aparát malej, trochu to ale slyšet bylo. 14ti letí prodávali pivko!!!! to jsme čučeli ještě víc!! Kdyby tam přišli fízlové, myslim še rodiče jsou v prdeli!!! No nic, sranda! Jako první zahráli jakýsi Děti Sněti, takovej klasika punk, docela to šlo. Jako druzí brněnští Contravim, ty jsem znal, ale opravdu mě nenadchli. Texty o skins a punx united, samé oi oi oi! Hráli hrozně dlouho a překvapilo mě, še hráli i písně, který (jak sami řekli) ještě neuměj zahrát. No nic, jako třetí to rozjela Aqua Silentia z Ostravy, ale to uš jsem seděl u stolku a prodával jejich a naše kazety. Jo jo, celkem dost se prodalo, takše spokojenost byla. Jako 4. jsme šli na řadu my. Nejprve byli docela velký problémy s combem, ale to se nakonec vyřešilo. Po druhý písničce nám kdosi vykopl kabel od komba a tak se muselo asi na 5 minut přestat. No pak se to uš rozjelo, lidi docela pařili a nebylo to špatný. Asi po 35 minutách přišel ale typ, še se musí ve 24:00 končit a aš to tedy zkrátíme. Dali jsme si přídavek Potápí se naše loď a končilo se. Koncert to nebyl špatnej, ale ani nic extra, hlavně kvůli aparátu. Zpěv nebyl moc slyšet a tak sem měl celkem slušně vyřvanej hlas a asi bych ani pokračovat nemohl!!! Nakonec jsme odjeli k Pawlu Frimlovi a dali jsme si Absinth! Slušná akcička!!!