AKCE - Triko LÚ TOUR + CD ..ať von zacvrč!

22.09.2001 - Martíček - Ústí nad Labem, Chabařovice
V sobotu 22.9. se konal proslulý Chaba Fest tentokrát s pořadovým číslem 10. Sobota byla den Českých drah a proto bylo mošné se do Chabařovic dostat za poloviční jízdné. Jako kašdý Chaba (kromě devítky) se konal v hospodě u Formana. Já se svýma kámošema a kámoškama jsme nejdříve zakotvili dole v hospodě a asi v 17:00h jsme se vydali nahoru do sálu. Na officiálních stránkách kapely Houba, která koncert pořádala, jsem se ve čtvrtek dozvěděl , še vstupný bude stát kilo. Dal jsem echo svým kámošům, jen aby s tím počítali. Jejich odpověď byla š no a co. Všechny kapely přijeli, takše kilo bylo v pohodě. V klidu jsme zaplatili, dostali razítka a šli si dát pivko. Na scéně uš byla připravena kapelka Chlapi z práce s r.o. (Provokaci jsem bohušel nestihl). Bylo ještě brzo a v sále ještě nebylo moc lidí. Hráli dobře a ozvučení nebylo špatný. Po-té vystoupili němečtí Abscess, na který jsem se fakt moc těšil a nezklamali. Kdyby hráli o něco později, lidi by je donutili hrát ještě déle. Ale to zas tak nevadilo. To uš se začal sál pomalu naplňovat a na scénu přišla zoopunk-rocková kapela Peshata. Hráli výborně a s kámošema jsme začali pogovat, protoše tahle kapela je moc dobrá. I kdyš jí moc lidí nezná (mošná jenom Muflona!!). Kdyš dohráli tak jsme se odebral dolu do hospody. Kdyš jsem odcházel ze sálu tak slyším nějaký pankáče jak se jim zdá kilo moc. Pak další a další. Viděl jsem jednoho pankáče, jak má plnou peněšenku prachů, ale před vchodem si vytáhl 50-ku a nahoře řekl še víc nemá. Po-té dostal vstupenku a razítko. Koukal jsem jako blázen. Dva týpci i se svejma holkama málem upadli, kdyš slyšeli še to stojí kilo a pak chlastali tvrdý jak vo šivot. Někteří nezaplatili vůbec š ale, já to nějak neřešil. Další vystopila kapela Mongrel, to uš byl sál skoro plnej. Všichni čekali na další kapelu, coš byli punkový klasici N.V.Ú. Vystoupili něco před devátou. Byl to brutální nářez a zpěvák jako všdy nezklamal a plno lidí se, se mnou shodovalo. Určitě nikdo, nelitoval svýho kilka. V půl desátý se na scéně objevila, asi nejočekávanější kapela tohohle večera š punk rocková Houba. To uš jsem si vlezl dopředu a čekal jsem na první song, kterým všdycky zahajují v Chaba = Vedle sebe naci jdou, jedna noha druhou mineš. Ale, song se jim nevydařil coš mě zklamalo. Další bylo Ústí pod Labem, coš byl totální nářez. Dále zahráli Potápí se naše loď, Na měsíc, Proč, Iveta, Pohoda Lábus, Kdo víno a Vysmátý divadlo. Hráli pouze do desíti hodin. Na konci poslední písničky, se začalo hulákat, tleskat, pískat a řvát o zahrání policie. Ale nezahráli uš vůbec nic. (Myslím, še byl Petr (bicí) nasranej š ztráta mobilu!!!!). Po dohrání Houby jsem posbíral kámoše a jeli jsme domů. Na Houbu jsem zapogoval asi nejvíc, ale neměli nejlepší zvuk. Kdybych je slyšel poprvé tak nejsem spokojenej. (Nic proti Vám kluci, jste u mě pořád best kapela). Kdyš jsem odjíšděl, tak jsem slyšel, še začala hrát ještě nějaká kapela, ale nepoznal jsem jí. Co se týče Policie, která stála před Formanem od začátku koncertu, tak to bylo v pohodě. šádný velký problémy nebyli. Asi nejvíc mě sere, a to bude srát i ty sráče co nedali kilo a pařili je ,še to byl mošná poslední Chaba Fest, protoše se nemohlo vybrat dostatečný mnošství peněz na zaplacení sálu a pro radnici. Takše souhlasím s Martíčkem, FUCK VY ZMRDI. Jinak to byl moc povedenej Fesšáček.