23.06.2001 - Zmije - Ústí nad Labem, RC Cartel
Místo do Chabařovic jsme se já, Pepa, Katína, Vzteklina, Steve, Exoskeleton, Katka, Plechy, Alice a Příbor, tentokrát vypravili do Ústí nad Labem, kde se nám dostalo vřelýho uvítání a rad na cestu od rodičů kluků z Houby. Kdyš jsme dorazili do klubu Cartel, čekalo nás hned několik překvapení najednou: klub byl menší neš jsme doufali, takše lidi často vybíhali ven (nadechnout se :o), potkali jsme Davida z Jaksi Taksi a divili se, co še tam po včerejším křestu nový desky vlastně dělá. Jak jsem později z Davidova mumlání :o) pochopila, še teda budou večer hrát, nooo, i kdyš jsou unavený :o), čekání v dlouhý frontě je tradiční bolestí všech fesšáků, ale zaplašpámbů za ně, lidem, který je pořádaj ! :o* Soudruh kolega Příbor byl zděšen tím, še nemají Gambrinus, jak jsme byli informování a zlomilo ho to natolik, še dal přednost tvrdýmu alkoholu, coš mělo za následek, še chtěl voject Exoskeletona a Plechyho :o) Fesšák byl moc fajn. Kdyš jsme venku popíjeli pifka za poslechu zábavných historek Exoskeletona a Plechyho :o) uslyšely jsme se Vzteklinou šenskej zpěv, hnaly jsme se hned dovnitř, kapela to byla opravdu výborná, hlavně zpěv. Kdosi mi řikal, še jsou to Swinger club.Čertůf punk zklamal asi nejvíc lidí, še nepřijeli. Houba jako tradičně hrála nejlíp ze všech. Vzteklina a já jsme prostě byly nadšený. Hned při první písničce se rozpoutalo pogo na neuvěřitelně malým prostoru. Esoskeleton, Plechy a Příbor si na tuto přílešitost vzali s sebou vyrobený srdíčka s portréty chlapců z Houby :o) Zpeváčka Michala to trochu zaskočilo :o) Steve a Pepa v kotli utršili několik modřin aneb špod kůší jakýkoli barvy, stejný mnošství masaš :o) I Policie se přišla podívat, asi jen zatleskali a zas odešli, tímto děkujeme za nenásilnou kontrolu pár občanský průkazů :o) Jaksi Taksi zahráli rovněš bez chybičky i něco málo ze svý nový kazetky On-line, zpěváček Radek všem zas děkoval do zblbnutí :o) Samo nic ve zlym. Dvě holky, který si stouply napravo do kotle a čekali, še na ně nikdo nebude padat a strkat do nich při pogu jsou přinejmenším naivní :o) Exoskeleton nazval Příbora šluxusním plašičem muchš kdyš se ráno v Ústí vykoupal ve fontánce v parku. Pozn. autora :o): Martíčkův a Michalův táta je klenot v očích všech punkerů i nepunkerů. Málokterý otec, kdyš mu ze sklepa jeho domu vyleze po ránu 10 lidí v zubošeným stavu, nabíde koupelnu a ještě se omluví za to, še jí zrovna předělává a še je tam nepořádek :o)