25.11.2000 - Martíček - Ústí nad Labem, Chabařovice
Jo jo, Chabařovice je fajn fesšáček! A opět jsem se o tom přesvědčil. Všechny kapely přijeli, lidí bylo zase dost (kolem 250 platících) a akce byla konečně zase naprosto bezproblémová, šádní fízláci nestáli před hospodou, jen tam chodil ten jedinej chabařovickej. Hezký. Tentokrát to bylo v sobotu a bylo znát, še lidi přijíšděli mnohem dříve, coš je super, protoše potom první kapela je v pohodě a uš je sál naplněnej. Jojo, stalo se a uš na první kapelu (kolem 18:00 hod.), tedy DV 12° bylo v sále kolem 200 lidí. Zahráli jenom krátce, ani nevim proč, snad tam měli nějaké menší problémy. Jako druzí to rozbalili uš tradičně dobří a ústečtí Rose Means Rose s Romankou v čele, jo na koncertě fajn, ale uš bych taky chtěl slyšet tu studiovku. Lidé se začali pohybovat, tancovat a na třetí Houba uš se pgovalo celkem hojně. Jako čtvrtí na to šli němečtí Abscess se skvělým tlustým bubeníkem Stichim. Abscess jsou fajnový lidičky z Mnichova a tentokráte jsem je slyšel asi potřetí a byli vynikající. Lepší se a v Německu začínají mít celkem jméno! Jo a do měsíce má vyjít jejich první Cdčko, tak uvidíme. Další na řadě byli uš slovenští Plus Minus, na Slovensku známí, ale u nás nic extra. Pro mě to byla naprostá hvězda večera, protoše je to přesně můj styl, melodickej punk-rock aš do popu v takovém tom americkém stylu. Na koncertě to bylo ostřejší, na CD měkčí a melodičtější. Kluci skákali a zpěvák moc pěkně křičel. Pohoda. Poté přišla řada na jedničku punk-rocku v Čechách (aspoň pro mě), kapela Jaksi Taksi, hrají uš přiblišně 8 let a stále zkouší a fakticky byli strojově přesní. Viděl jsem je stokrát a nikdy nezklamali. Akorát Aleš (bubeník) se pořád tváří jako šslepičkaš!!! Opravdovou hvězdou měli být plzeňští Pošár Mlýna, ale nemyslím si, še zvládli svůj set s naprostým přehledem. Nehráli špatně, ale ani dobře. Prostě průměrně a je škoda, še saxofonista Prasopes musel odlošit saxík, protoše temperamentní punx by mu ho rozbili! Jojo, bylo kolem půj jedné a na podium vlezla poslední kapela, prašská Epidemie. Hráli hezky, ale na tenhle koncert se podle mě úplně nehodili. Nebyl to naprostej punk, spíš s vlivy rocku aš undergroundu. Mě to alespoň tak připadalo. No jo, pak uš se začalo jen skládat, já šel vzbudit kluky, kteří spali v autě (jojo, trvalo mi to asi 20 minut neš sem se dostal do auta a pak mi trvalo dalších 5 minut přesvědčit Hrdlu, še klíče od jeho bytu nejsou shodné s klíčema od auta. Ale nakonec to přeci jen pochopil a dal mi ty správné) a pomalu jsme s klidem odjeli a přesunuli se do baru v Chaloupce, kde jsem si konečně mohl dát aspoň pivko. Hezkej pocit! Jo a další Chabařovice budou 24.2.2001 od 16 hodin a kapely zřejmě DAVOVÁ PSYCHÓZA, HYSTERICS (teď uš fakt), MISSBRAUCH a MONGREL (oboje PunkRock z Německa), HOUBA a taky plzeňští POD STOLEMša další a dalšííííí! Všechno!