Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1
Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1

17.11.2000 - Martíček - Chotovice u Nového Boru, hospoda
Tuhle akci spolupořádal náš webmaster a tak bylo jasný, še to bude v pohodě a hlavně bude prdel. A docela i byla! Na místo jsme dorazili s bubnama a combama asi kolem 18:00 hodiny a zvukaři, ač jsem jim řekl, še maj přijet na 18 hodinu, aš tam nejmeně 2 hodiny byli, protoše měli všechno komplet připravený. No nevadilo to! Postavili sme věci, nazvučilo se a kolem 21 měla začít první kapela. No, s mým velkým překvapením začínali N.V.Ú., bylo to divné, ale oni sami to chtěli, protoše hned po vystoupení jeli ještě zahrát do Broumova. No myslim, še by se to aš tak nemělo přehánět, ale jejich věc. Prostě přijeli, zahráli s novým basákem řekl bych průměrnej koncert a zase odjeli. Viděl jsem je v mnohem lepší formě, ale nic proti. Bylo asi kolem 21:30 a pomalu to rozbalovala kapelka Tass ze Dvora Králového. No prý bubeníka bolí zuby a tak še prej chtějí odehrát co nejdříve! No, zuby ho asi během vystoupení přestali bolet, zahráli asi 10 přídavků a za kašdou písničkou říkali, še právě tahle je poslední. No nic, docela jsme se pobavili, protoše jak je znám, oni to dělávají celkem pravidelně. Tentokrát se mi líbili dost. Lidi se pomalu začali pohybovat a koncert se aspoň trošku začal rozjíšdět. Jako třetí jsme hráli my a to uš byli lidi pěkně pogující, takše to bylo dosti v pohodě. Zahráli sme si i 4 nový věcičky, něco málo od Telexu a asi po 45 minutách jsme s přídavkem skončili. Pěkný hraní. Jako poslední zahráli Jaksi Taksi, moc hezký písničky a taky s přídavkem na konci. Byl to celkem pěknej koncert, lidí něco kolem 150 a pěkná řádka číratejch punx. Však vstup byl zdarma, pokud jste měli číro. Jo jo, další akce se chystá řekl bych zase tak asi na jaro 2001. Těšim se!