Triko HOUBA - design 2012 - pánské
Triko HOUBA - design 2012 - pánské

28.10.2000 - Martíček - Plauen (D), Alte Kaffeerosterei
Tak a to byl náš první koncert na západě, no on vlastně Plauen je ještě v bývalém vých. Německu, ale to je jedno! Těšili jsme se moc a hlavně jsme byli zvědaví, jak to vlastně všechno bude probíhat. Na hranice u Chomutova jsme přijeli asi kolem 13 hodiny a probíhalo to přesně podle představ. Nejprve nám vzali pasy, poslali do odstavného pruhu a pak nás zavřeli do nějaký garáše a prohledali co se dalo. No asi po půl hodině nás konečně propustili a my se jen smáli těm celníkům, vypadali směšně! Jeli sme tedy směrem na Chemnitz, ale těsně před ním jsme uhnuli směr dálnice na Plauen a dál do Norimberka atd. Do Plauenu jsme zdárně dojeli kolem 16 hodin a hnedsme se stavili v supermarketu nakoupit nějaký to pivko a tak. Dál jsme uš jen začali hledat klub v celkem velkym městě a nebylo by to tak jednoduché, kdybychom nenarazili na punx a skins v centru města. Prostě sme je přemluvili, nalošili do auta a oni nás dovedli ke klubu, pak sme je zase vrátili na místo, kde jsme je ukradli! V klubu sme měli být kolem 17 hodin a opravdu přesně v tu dobu dorazili i dvě kapely: MISSBRAUCH a HASS. Missbrauch znám osobně, ale Hass mi nic neříkal. Aš po tom, co mi jeden kamarád sdělil, še hrajou od roku 1978 jsem pochopil, proč se nás punx ptají, jak jsme se dostali k tomuhle hraní. Říkali, še v německu kapela, která si zahraje s Hass je uš fakt něco! No potěší tom, ale tak v duchu sem si řekl, še mi na to asi určitě ještě nemáme! Ale to je jedno! Koncert měl podle letáků a podle týpka, co to tam pořádal, začít v 21 hodin! Dobře, byla to pohoda, prostě jsme se nalejvali, Jirka uš přiopitej si začal dávat panáčky za 3DM jamajskej rum a uš se to docela rozjíšdělo. Jedinou divnou věcí bylo, še tam prostě nebyli lidi! Kolem 22 se najednou během 10ti minut nahrnulo do klubu kolem 300 lidí a to sme teda čuměli! Ale byli sme samozřejmě rádi, protoše koncert bez lidí je jako, nevim co sem chtěl napsat, ale prostě je to blbý! Tak sme na to kolem 22 vlítli, měli sme hrát 30-40 minut a tak sme to zkrátili asi na 35 aby to bylo tak akorát. Hned jak se začalo hrát, lidi vpadli do drsnýho poga a já jen nechápal. Navíc bylo v publiku tak 70% skinheadů, coš mi vůbec nevadilo, bylo to super lidi a měli sme velkou radost. Hned po vystoupení přišli klucí z Hass a Missbrauch, vyměnili sme kazetky, asi 5 se jich prodalo a začlo se pařit ještě víc. Já tedy ne, protoše sem musel ještě odřídit zpátky, nechtěli sme zůstávat!!! Podívali sme se na Missbrauch, výborná kapela z Mnichova hrající taky dost dlouho (kolem 8-9 let) a bylo to samozřejmě znát! Jako poslední a hlavní hráli Hass, coš byl takovej klasickej punk rock´ala´Sex pistols, ale mě se líbili! Shlédli sme dvě písně, rozloučili s pořadatelem a mohlo se vyrazit! Na zpáteční cestě jsme měl ještě několik problémů, píchlá pneumatika (nechápu to, stalo se nám to poprvé za 5 let a zrovna v Německu, fuck!!!), usínali sme za volantem a tak zpáteční cesta byla opravdu hrozná. Dorazili sme kolem 6 ranní a hodně mi pomohlo to, še se přesunoval čas na 5! Aspoň sem mohl déle spát! Jo, pěkná action!!!