Triko HOUBA design 2012 - dámské
Triko HOUBA design 2012 - dámské

29.07.2000 - Martíček - Okříšky u Třebíče,
Na akci v Okříškách nás pozval Pawel Friml z Brna známý pod přezdívkou Papagáj. Byla to akce v rámci jeho vydavatelství Papagájův Hlasatej records! Prostě pohoda festival s pěknejma kapelama a i v pěkným místě. Do Okříšek jsme dorazili tak nějak kašdej jindy, já s Jirkou jsme přijeli v 16:30 autem z Ústí, Hrdla přijel z Frýdku-Místku a bratr Michael přijel z Třeboně! Ale sešli jsme se v pohodě a mohlo se jít do sálu. Jako první, kolem 20:40, začali hrát místní MDT, na plakátech napsaní jako špunk a´la Resistš, takše to bylo docela zajímavý, ale na mě docela tvrdý a ani ne moc melodický! Jinak dobře zahraný! Jako druzí, tedy kolem 21:30 jsme začali hrát my a pod pódiem se začalo hojně pogovat a dokonce si lidi zpívali naše písně, coš bylo opravdu fajn a byl to prostě pohodááá koncert. Akorát jsme měli trochu problémy s kytarou a tak jsme si nakonec vypůjčili od MDT (děkujeme jim moc)! Zahráli jsme několik písní, který budou na připravovaném demu (nebo nedemuš) a nakonec jsme přidali šZnám ty tvý komedieš od Telexu. Pohodaaa. Prodalo se asi 6 kazet a mohlo se začít pořádně pařit. Po nás hráli Ilegality ze Slovenska (ex. Ostrov P) a na ty uš se pogovalo tradičně! Dobrá kapela, po nich uš nastoupila podle mě hvězda večera ze Slaného, prostě Totální nasazení nemělo chybu, jako všdycky!!! Po nich se na pódiu začala pohybovat nějaká šena, nevěděl jsem o koho jde. Po chvíli jsem zjistil, še zpívá v kapele Non Sense z polské Wroclavy! Spustili první tóny a lidi jen tak koukali, ale po 3 písničkách se všem výborná muzika začala líbit a zase se pogovalo. Nakonec je ani nechtěli pustit pryč z podia. Nakonec hráli ještě dvě kapely z Teplic, první Infection-HC a to moc pěkný, poslední Podivná Formace š pohoda punk rock, ale škoda, še měli nějaké problémy se zvukařem, kterej byl uš asi trochu připitej a tak nevim, co za tim pultem dělal. No prostě vynikající koncert, asi 200 platících a pohoda lidi! Ráno jsem se probudil a nebylo mi nejlíp, ale přesto jsem musel řídit, ale pohoda. Domů jsme dojeli asi kolem 13 hodiny odpolední v neděli! Tlamiczko, škoda še si nejel s náma!!!! Čai!