15.07.2000 - Martíček - Výrava u Hradce Králové,
"Takše Výrava byla super akcička i přesto še nepřišlo lidí podle očekávání (minulej rok bylo na akci 500 lidí, tenhle rok asi kolem 200). Přijeli jsme na místo a nic moc, lidí docela málo ale za to dobrá náladička. Po dlouhém přemlouvání nás tam vlastně pustili všechny i s šenama a tak se mohlo začít pít a tak! Takše první hráli prej Sekce DB, ty já nezná a moc sem je neslyšel, jen malinko. Jako druzí hráli Za trest z Olomouce a to uš bylo víc punkrock, docela pohoda, lidi uš začínali pomalu trošku tancovat a začínalo se mi tam líbit. Jako třetí tuším hráli uš Jaksi Taksi, vynikající to punk-rock z Prahéééééééé a to uš se tancovalo obstojně. Další na řadě byli Volant, víc neš v pohodě lidičky a tak se pařilo, koukalo a tancovalo, naštěstí nepršelo. Po Volantech jsme na to vlítli my, bratr zpěvák v mírně podnapilém stavu a tak jsem to tak nějak dršel spíš já, jako všdycky, ale to nevadí. Zahráli jsme co se nám líbí, nějaký ty novoty a nakonec se dokonce přidávalo, coš bylo fakt v pohodě a díky těm lidem. Jako přídavek jsme si dali na přání Jyřýčka píseň ""Pohoda Lábus"" a končilo se. Já sem si rozbil trošku basovku ale uš je v pohodě, nějak moc sem asi skákal, přehnal sem to, no nevadí. Hned po vystoupení jsem pokecal s pohodářem jménem šabák, dal mi dobrej časák ""Frogskin"", fakt doporučuju! Po nás to rozbalili N.V.Ú.čka pro mě teda naše nej punk kapelka a hráli samozřejmě z vesela a pohoda. Dali i 3 nové písně z připravovaného alba ""Z řady"". Dál bohušel uš nevíc co se dělo, protoše jsme zalezli do hospody v areálu koncertu a rozdali jsme si ohromnej turnaj ve stolním fotbálku. Jaksi Taksi s Houbou proti Volantu. Teda já s Davidem z Jaksi Taksi proti bicákovi a basákovi z Volantů. Prohráli jsme asi tři stovky a já s Davidem sme bohušel ani jednou nevyhráli. Jo a ani po prostřídání můj tým nevyhrál. No nic, aspoň jsem měl štěstí v lásce a to doslova. Ráno jsem se probudil na louce kousek od areálu a vedle mě nějaká holčina. No snad jsem si jist, še v podnapilém stavu mi to moc nejde, však kašdej ví co! Ne, nic sem s ní nedělal. Ráno mě Lucka z Vysokého Mýta odvezla do Třebechovic (díky) a jel jsem celej den bez peněz domů. No tak zase někdy!"