08.03.2008 - Martíček - Nový Bydžov, Mekka
Už dávno přestalo platit heslo "Novej Bydžov/Hnusnej Bydžov", kterej pěli NVU na svém demu z roku 1990. Doba se změnila a i sami NVU přiznali, že Bydžov je super. A my jsme se o tom měli možnost přesvědčit 8.3. v klubu Mekka, nebo spíše v Kulturáku. Bylo krásné, že koncert čítal 3 kapely z toho jednu takřka odlišnou, byla jí kapela THEMA 11, která se na první pohled moc nehodila k nám a NVU. Ale když si to s odstupem času vezmu z jiné stránky, tak vlastně hodila. A stále si říkám - jen ať je to pestrý, ať se lidi z různejch komunit potkávaj a zjišťujou, že ta scéna neni o příslušnosti k tomu či onomu, ale o konkrétních lidech. A tady se to potvrdilo obzvlášť - hipíci, hardcoristi, punx, kinderpunx, ožralové a nebo prostě jen normální zájemci o pařbu a rychlejší rytmy. První hrála Thema 11, která se mi líbila ještě víc, než když jsme se potkali asi před 5ti lety v Liberci. Přitvrdili a mě to baví natolik, že je brzy uvidíme v Ústí. Doufám. A právě to spojení punku a hc/emo (emo v tom původním slova smyslu) bylo celkem hezký. Jen málokdy se vidí tolerance všech ke všem, tady vidět byla. Všichni vzali všechny v pohodě a to byla síla týhle akce. Když jsme začali hrát my, lehce jsme se obávali, ale vzhledem k tomu, že neřešíme nic, žije se o moc lépe. A tak po prvním songu to šlapalo jak hodinky a lidi pařili až lítali moje ponožky vzduchem. V pátek mi dokonce jeden fanoušek ponožku vzal :) Chjo. Tady mi ji nevzali, zato jsem je hledal po celym sale :) Koncert velmi příjemnej a ještě příjemnější bylo, když za náma do backstage přišli hipík, emař spolu s punkáčem pro nášivky, placky, plakáty atd. Tak to má být. Proč by si neměl dělat každej, co chce. Následní NVU byli tradičně nadupaní s náladou. Dohodli jsme se na super akci na prázdniny, kdy si zahrajeme, odjedem spolu do přírody, tam se ožerem a poblijem a pak budem pokračovat. Už teď se na to těšíme!!! Jupííí! Díky, Jyřýčku, Pafko, Štěpáne, Marvine a Juniore! :)