HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)
HOUBA - ...ať von zacvrč! (MC, 2002)

01.03.2008 - Martíček - Karviná, Baron
Ráno drsné probuzení u Péti ozvláštněné Kolouškovým chrápáním. Ale to nebylo normální chrápání, to bylo hotový peklo. To byl nenamazanej stroj, fakt šílenost. Myslel sem, že zvířátka nechrápou, ale tohle mě přesvědčilo, že i to nejněžnější zvíře je šílenec. Po probuzení jsem zaslechl chrochtot prasat. Umělých. Prej jsou v Kauflandu vyprodaní. Tak jsem z bytu raději zdrhnul s Péťou do kavárny a to jsem ještě netušil, že cestou zpět se ozve šílená vichřice Ema. Došli jsme pro auto a vrátili se zpět k bytu. Myslel sem, že chlapci hned přijdou, ale nepřišli. Nešlo to. Vítr, kroupy a k tomu šílený blesky, až se auto otřásalo. Naštěstí to opadlo a my jsme se vydali do hospody. Oběd byl super, pivko nic moc, počasí se trochu umoudřilo a tak jsme se vydali přes Boskovice/Prostějov/Olomouc/FrýdekMístek/Český Těšín až do Karviné, kde nás stáhali "důlní vlivy". Dojeli jsme tam kolem 17té hodiny a Beshitka už se připravovala. Nás ale ještě předtím odvezl basák ze Sakumprásk do ubytovny. Ta se nacházela v tradičně romské čtvrti, což nás potěšilo, protože nám to připomínalo domov. Prospali jsme se a vyrazili do klubu. Sraz byl v 18:45 před hotelem, někteří nedorazili. Tak jsme opustili místo bez nich a jeli do Baronu. Tam bylo v 19 hodin již 200 platících a tak jsme se docela divili, co že se stane. Nakonec se návštěva zastavila na 420ti lidech, tzn. s kapelama se v klubu nacházelo 500 lidí a bylo to znát. Hýbat se dalo omezeně, ale bar všechno výtečně stíhal. Krásnej prostor, veselý lidi i kapely a my jsme si to tedy řádně užívali. Do našeho hraní, hráli jsme čtvrtí, jsem dal 6 dvanáctek a tak nálada při koncertě byla vynikající. Před nám hráli Epikrux, AllSkapones a Sakumprásk. Všechny kapely byli velmi zábavný a hlavně pestrý. Byl to skutečně moc příjemnej večírek. A jak jsme tak hráli, lidi měli ruce nahoře a tak jsme si s Majklem dali i stagediving. No zkrátka párty jak má bejt. Z klubu jsme já, Hrdla, Koloušek a Jirků odcházeli jako poslední. Asi ve 3. V hostelu jsme dali ještě pivko a usnuli jsme na vrátnici. Asi v pět jsme se odebrali do pokojů a vypadli v 8 ráno. Výtečná párty. Díky všem a hlavně kapele SAKUMPRÁSK! :)