Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1
Dočasně vyprodáno!!! Houba - Nášivka 1

24.11.2007 - Martíček - Nová Paka, KD
Z Kunčiny jsme vyrazili kolem 20 hodiny a v 23 jsme již měli hrát o 150 km jinde. To se samozřejmě stihnout dá, my jsme dokonce zastavovali asi 3x na papání a občerstvení. Byla to příjemná cesta, přehrávači swing, kterej teď sjíždíme opravdu nejvíc. Je to veselá muzika, 60tý léta prostě nejlepší :) Cestou se nic zvláštního nestalo, Jirka měl opět deprese, Míra se pomalu ožíral, Majkl střízlivěj a Hrdla prděl vajíčka. :) Do Nové Paky jsme dojeli kolem 22:30 a zrovna se připravovali NVU. Zvuk byl super, Štěpán měl narozeniny, až mu lítal mikrofon a na lidech bylo znát, že akce probíhá již od odpoledních hodin. Každopadně lidí bylo cca. 400, což je krásné. Po skvělých NVU jsme na scénu vyrazili my. V skvělé náladě, parádní zvuk a tak jsme se strašně moc těšili. Bohužel již v druhé písni se na podium dostal jakýsi pán, dvoumetrový, který začal brát Mírovi MSK kytaru. Protože byl o 2 hlavy větší než Míra, náš hodnej kluk ustoupil, předal mu kytaru a šel raději ztlumit kombo, aby to nedělalo problém. Když jsme to viděli, nešlo udělat nic jiného, než přestat v půlce písně Hledáte dokonalost (oni ji asi hledal :) a jít Mírovi na pomoc. Lidi na pána pískali, někdo ho odvedl a my jsme mohli dál hrát. Lidi se rozpařili jako svině a tímto jim patří velký dík. Asi ve čtvrté písni, když už před odposlechy tančilo asi 5 dívek, přílétl na podium "kámen" v podobě 8mi spojených kelímků, kterej mě brutálně narazil do nohy, až sem se takřka skácel. Ustál sem to, ale nasralo mě to tak, že jsem přestal hrát a zeptal se, kdo že to hodil. Přihlásil se smutný chlapec školního věku, kterej už měl šrám na nose (asi už od někoho dostal). Šel jsem tedy pro něj aby vysvětlil všem lidem, o co mu jde. Vytáhl jsem ho na podium a on klepajícím se hlasem prohlásil, že "Houba smrdí". Lidi, včetně nás se zasmáli, a chlapec odešel zpět do sálu. My jsme dále pokračovali, ale samozřejmě těch událostí asi za 5 písní bylo tolik, že jsme opravdu nebyli v pohodě a ani v dobré náladě. Lidi nám to ale neustále vylepšovali. Bohužel při 8mé písni se stala další nehoda. Jirků neodhadl dosah svého kabelu od kytary a odešel tak daleko, že s ním spadl i kytarový zesilovač, na jehož lampy dopadlo pivo položené na něm. Ten samozřejmě hned vzplál a tak jsme museli pokračovat chvíli s jednou kytarou. Jirků se přepojil do jiného aparátu a odehráli jsme zbylou část koncertu, která byla asi tak o 1000% lepší, než ta první. Prudiči byli eliminováni a už zbyl jen prostor pro zábavu. Díky všem, co nás podpořili, protože půlka sálu s rukama nahoru u Pádla bylo velké zadostiučinění. A ještě jednou se omlouváme všem, ale nervy občas přetečou. Kdo nás zná, ví, že si dost často necháme líbit cokoliv, ale existujou určitý hranice, za který nepůjdem. Když si na nás začínaj dovolovat o 15 let mladší prudiči, je asi na místě ukázat, že takhle to asi nepůjde. Vždycky se Houba někomu líbila a někomu ne. To je normální, každopádně když hloupý člověk začně ohrožovat další lidi, je na místě vysvětlení a vyříkání si věcí. Omlouváme se jen těm všem hodnejm lidem, kteří nás v tomhle podpořili. Potřebovali jsme to moc. A chlapec si doufám uvědomil, že to půjde i po dobrym. A pro všechny: Na otáku proč "Houba smrdí" mi odpověděl: "Já vás znám, poslouchám vás odjakživa, ale smrdíte. Smrdíte když zpíváte.". Taky mu prý vadí rým "Vy chcete pořádek, my radši chaos". Bohužel jsem se nedověděl proč, ale usoudili jsme, že možná myslí, že máme rádi kapelu Chaozz. Ale nechme to být. Doufám, že jsme Vás potěšili a komu připadalo, že máme málo nadhledu, uplynulých 12 let jsme ho zřejmě měli až moc. :) Uvidíme se v Lomnici nad Popelkou, tam Vám to natřem a budem hrát klidně dvě hodiny, protože Novopacko, Lomnicko, Krkonošsko si to opravdu zaslouží!!! :) díky!