Triko pánské HOUBA 2008
Triko pánské HOUBA 2008

12.10.2007 - Martíček - Dvůr Králové nad Labem, Baracuda
Říjen 2007 je ve znamení jednoho důležitého výročí. Je to výročí významné o to víc, že jde o naše velmi veselé kamarády. Kapela NVU slaví letos 20 let a my máme tu čest s nimi jet částečně tour, které bude pokračovat i v příštím roce. Nějak jsme si chlastačsky padli do oka, poslední dobou :) A v rámci tohoto tour 20 let a v rámci našeho U Šílena jsme se vydali také do Dvora Králové. Asi 4 dny před akcí mi ale Jyřýček volal, že to možná bude trochu chaos, že najednou zjistil majitel, že udělal v jeden den dvě akce a nemůže je už zrušit. Ale nepropadali jsme panice a normálně do Dvora vyjeli. Majkl už tam byl od 18 hodin, protože si byl pro batoh v Žilině, kde ho zapomněl, když jsme tam před měsícem hráli :) Vůl! Takže když jsme přijeli do DK, Mikl už byl v náladě. My teda taky, hlavně Jirků s Hrdlou, kteří dali cestou 5 plzní. Do klubu se lidi trousili pomalu a majitelka nám hned u vchodu řekla, že hrajeme na velkym sale a ty dalsi kapely na malem. Trochu sem to nechapal, ale když mi dala vědět, že se sceny budou střídat, trochu jsem se zděsil. Vzhledem k tomu, že do DK je to od nás 3 hodiny, rozhodli jsme se, že budeme hrát od 21 hodin první, protože kdybychom začínali jako druzí, hráli bychom někdy před dvanáctou. Avšak v 21 začala hrát zároveň kapela na minisále a tak jsme na to vlítli zároveň. Mezi písněma byla slyšet sice vedlejší scéna, ale moc nám to nevadilo. Celkem jsme si to užili, lidi pařili na starší songy a my jsme po 45 minutách vypadli. Nakoupili vodky a vyrazili jsme směr domov, abychom dorazili nějak rozumně, jelikož druhý den nás čekala štace v Pardubicích, kterou jsme si chtěli náramně užít. Každopádně velký dík patří snaživé barmance/majitelce za fér jednání. Díky a snad někdy zase naviděnou.