Triko HOUBA - design 2012 - pánské šedé
Triko HOUBA - design 2012 - pánské šedé

31.08.2007 - Martíček - Chomutov, městský park
Po více jak měsíci kapelních prázdnin jsme se vydali hledat štěstí do Chomutova. Festival Cumbajšpíl je vskutku zajímavou akcí, která se snaží zpřístupnit kulturu obou částí Krušných hor, tedy české a německé strany. Nutno říci, že se jí to daří velmi dobře. Míchání stylů, národností kapel a to bez toho, aby to dělalo nějaké problémy. Když jsme dorazili do Chomutova překvapilo nás, že je na místě poměrně dost punx a jim podobných kamarádů. Hned jsme měli lepší náladu. Když jsme dorazili, hrála kapela z Karlových Varů, ale bohužel nevím název. Po ní jsme ihned propůjčili aparát německým grungerockerům, kteří nám připravili super půdu pro hraní. Lidi se začínali vlnit a když jsme po sedmé večerní začli, už byli rozehřátí a veselí. My jsme poskakovali, jelikož měsíc bez hraní byl opravdu pekelnej. A bavilo nás to, což myslim poznali i lidi. Moc díky za kotel a za vyžádané přídavky. Velmi příjemná akcička. Vzhledem k tomu, že nás nic nehnalo domů, zůstali jsme ještě na další kapely. Po nás nastoupili údajně slavní Sonic Boom Foundation z Berlína, elektropunk, vzdáleně připomínající třeba Lety Mimo. Bohužel již jejich přístup k akci mě vcelku zklamal. Přesně hodinu se připravovali na vystoupení, což zapříčinilo hodinový skluz. Němečtí chlapci začali hrát a i na lidech bylo nejprve poznat, že jsou v rozpacích. Byla to taková diskotéka. Ale ke konci to již lidi brali. Každopádně celkové trvání vystoupení se zvukovkou 2hodiny se mi zdá trocu přehnané. I proto pak musel vystoupit místo WWW pan Jiří Schmitzer, na kterého jsme se těšili. A nezklamal hoch jeden. No a pak už jsme vyráželi k domovu, za hudby legendy cz hiphopu WWW, kteří tak trochu odnesli skluz způsobený Sonic Boom Foundation. Každopádně pořadatelé za nic nemohli. Myslím, že odvedli výtečnou práci a všechno bylo na vysoký úrovni. A patří jim i velký díky za super atmosféru a za pozvání. Díky!!!