HOUBA - 10 let punkrocku ... (PHR, 2005)

24.03.2007 - Martíček - Prievidza (SK), Kazačok
Ráno jsme se probudili, promazali oči a hrdla a koukli na slovenskou TV. Bratři naši, co to tam dáváte :D Byla to sranda. Soutěž v tom, kdo sní rychleji suchej rohlík a další věci. Takže jsme se raději odebrali do centra Trenčína a šli na oběd. Já a Hrdla jsme si dali superior halušky s bryndzou, ale byly tak sytý, že jsme to ani nesnědli. Pak kafíčko, pivečko a kolem 15té hodiny jsme vyrazili do Prievidzi. Cesta příjemná, bylo krásně teplo a na benzínce měli slivovici. Za 50 km padla skoro celá flaša a tak když jsme přijeli do Prievidzi, bylo dost veselo. Ubytovali jsme se a prošli na pokoj ve větším počtu. Nebylo to totiž nic levnýho. Dostali jsme dálkové ovládání a pár hodinek jsme si odpočinuli. V 18 jsme měli být v klubu, navozili jsme aparát, v 19:30 kdosi nazvučil a my jsme si sedli na bar, kde jsme zůstali po celou dobu. Bylo to moc příjemné prostředí, hospůdka, levné pivečko, výborné jídlo a jukebox. Lidi se trousili a pak majitel musel velmi rychle ustoupit od myšlenky, že do klubu pustí max. 80 lidí kvůli prostrou. Nakonec se lidí sešlo skoro 200 cálujících, takže si lze představit ten masaker. Na to, že v nedalekém klubu hrálo asi 5 popových kapel, na náměstí zdarma VIDIEK (Slovenská legendička) a kousek od Prievidzi byl punk koncert, byla to návštěva skutečně překvapující. Takže jsme se taky chtěli řádně odvděčit. Chlapci pili od rána a Mikl taky. Já nealko, jako vždy. První zahráli chlapci KADE LAHŠIE, kteří hrají oipunk. Oipunx pogovali, my jsme se vcelku bavili, škoda jen, že ta zvukovka trvala takovou dobu. Po nich jsme nastoupili my, zvuk byl dobrej, trošku méně zpěvu, ale to nevadili. Lidi se nahrnuli i tam, kam to není zdrávo, ale nám tohle opravdu nevadí. Užili jsme si koncert, hlavně Majkl, kterej při některých písních opravdu nádherně tančil (viz. video na myspace.com/houbacz - tedy již brzy). Na konci jsme pozvali místní skins a zazpívali si s námi. Moc příjemné a obohacující...Přidali jsme 2x, pár písní a museli se loučit. Lidi byli skutečně neskuteční, parádní. Až jsem si říkal, že Slovensko je země zaslíbená :D Super. Děkujeme moc! Po nás už chlapci z Hlavé Cesty, taky super koncert a dobrej zvuk, což v těch polních podmínkách bylo opravdu překvapující a pozitivní. Nakonec zahráli Nebezpečie Pádu, veselý punkrock, zahráli i jednu převzatinu od Plus Minus a končilo se. My jsme byli vyčerpaní, lidi pomalu odcházeli, ale kam? Ne ven, ale do takzvané "bažiny". To byl bárek vedle, tak se všichni dodělávali. My jsme pomalu odjížděli, někteří zůstali a když Hrdla ráno prohlásil, že mu všichni kamarádi spadli do bažiny, nasmáli jsme se hooodně moc! :) Moc příjemná akce, ještě jednou díky CYROMANOVI!!!! Za rok, doufejme, opět v plné síle!!!