13.10.2006 - Martíček - Praha, Vagon
Vagon je místo na Národní, kde jsou starý pánové a hrajou underground a alternativu. A tak jsme se tam vydali, jelikož Majkl již taky pár let chlastá a blbne. Takže to byla jasná volba. Tentokráte, stejně jako loni, byla akce ve Vagoně ve znamení cizí kapely. Loni to byli italští JOKER COCKS, letos pak MONGREL, naši kamarádi z Německa. A jelikož mají novou desku, mají i tourné a mají ho i v Čechách. U Vagonu také nejde zastavit, takže mě nakonec parkování stálo 250 korun, to nebyla pokuta, ale parkovné na několik hodin. Ale co se dá dělat, takovej je život. Do Vagonu se také trousí lidi poměrně pomalu, nakonec jich přišlo asi 130, což je číslo poměrně dobré, na Vagon akurátní a vlastně na konci akce jsme si řikali, že takovou pohodu jsme dlouho nezažili. Takže hlavně díky vám. První zahráli Orangecap, což jsou panáčci z Prahy, hrají emo a já tomu moc nerozumim, takže nehodlám rozebírat. My jsme hráli jako druzí a byli jsme rádi, jelikož zvuk byl výbornej a tak logicky zaznělo i dost nových písní, slovy tři. Lidi pařili a tak doufejme, že se jim budou z nové desky líbiti. Po nás pak hráli pánové z MONGREL, kdo nezná nerozumí. WWW.MONGREL.DE, tam si je poslechněte, je to boží. Jo ještě jsem zapomněl. Třetí hráli myslim 3RD ALLEY z Kalifornie, kteří jeli s Mongrel - ty jsem moc neviděl, ale nic moc prej. No a nakonec hráli ZAKÁZANÝ OVOCE, což byl dobrej typ na závěr, hoši se moc zlepšili a lidi pařili až do rána. My jsme přijeli domů asi v 3 ráno. Výborná akce, příjemnej zvuk, vzduch, lidí akorát. Prostě pohodička. A díky SLP Agency! :)