22.07.2006 - Martíček - Borová u Poličky, areál open air u Sokolovny
Borová u Poličky je pro nás zajímavá tím, že tam Jirků má dědu a tetu. A asi tak 20 metrů od podia týhle akce. Cesta ze Zábřehu proběhla poměrně v klidu, nic zásadního se jaksi nestalo a tak ji nemá smysl dávat více prostoru. Na místě bylo již tak kolem 200 lidí, což znamenalo celkem příjemnou show. Avšak problém nastal v tom, že v 22 hodin, kdy jsme dorazili, hrála teprve první kapelka.Trochu nás to rozhodilo, ale když jsme zjistili, že kapely mají pití i papů zadax, šli jsme sondovat. Když bylo 23 hodin a kapela pořád hrála (ale byla naštěstí dobrá jako pes), šel jsem se zeptat, v kolik vlastně hrajeme. Jirka alias šéf nám řekl, že poslední, tedy čtvrtí. Začali jsme počítat a při vší skromnosti jsme si řekli, že budeme hrát v 1.00 ráno. Inu, byli jsme přecijen unavení a tak jsme si šli schrupnout naproti k tetě. V jednu nám zvonil budík a hrála stále druhá kapelka. Tak jsme si ho posunuli na 1:30 a když jsme se probrali, na podiu už někdo hrál na ságo. Jojo, byl to orchestr se jménem Caktus. Inu vyšli jsme ven, že si zatančíme, ale nějak jsme zjistili, že kapela není spokojena - klávesista zahulákal do mikrofonu, že od zvučení je tady zvukař a odešel. Pak ho následovala celá kapela. Hoši a dáma začali v 2 ráno hrát, hráli komplet cosi převzatého. Nevím, k čemu to bylo dobré. Ale v každém případě jsme se dostali na podium kolem třetí hodiny ranní. Mezitím jsme 2krát spali a několikrát se opili. Ale naštěstí řada lidí zůstala. I proto, že nebylo jak se dostat domů. Takže nakonec to byl vcelku příjemnej koncert, kterej pro nás skončil kolem 3.45 tím, že místní policista přišel na podium, škrábnul mě do nohy a vypnul komplet zesilovače a vše utichlo. Pak jsme si zapařili s bratry Chadimovými a šli jsme chrupat. Jirků s Hrdlou dorazili v 6! :) No a ráno? Paráda, napapali jsme se, hranolky za 12 kč, pivo za 10,-! Co víc člověk může žádat. Ještě jednou díky za pozvání, příště, prosím, trochu dřív. Tak o 7 hodin! :)