HOUBA - U Šílena Nesersrny
HOUBA - U Šílena Nesersrny

08.04.2006 - Martíček - Nová Paka, Sekec Mazec club
Podkrkonoší máme rádi a po koncertě v Harrachově, kterej se vyvedl uplně nejlíp, ho máme ještě radši. Lidi jsou tam veselí, hulej, lyžujou, snowbordujou a pařej jako pes. Takže i do Nové Paky jsme se těšili moc, už proto, že tam hráli místní borci VHS, které budete jednou určitě dobře znát. Fakt příjemná kapelka. V Nové Pace je výbornej klubík, kterej je ve sklepích a tudíž nikoho moc neruší. Nám se zde ale stala poprvé za těch brutálních 10 let trapná věc. Věděli jsme, že koncert zvučí stejný pán jako v Harrachově a ten měl Barkas barvy modré. Hned jak jsme uviděli v Nové Pace Barkas, jeli jsme k němu a mysleli si, že logicky tam je ten klub. Vynosili jsme aparát do sálu a pán zvurkař nám říká: "Počkejte, tady je dneska nějakej koncert?". My jsme sebejistě odpovídali "jasný, dneska tady hrajeme, punkovej koncert", ale pán se smál a říkal, já tady nakládám aparát a vezu ho do klubu! :O Vyděšeně jsme se začali smát, naložili aparát a odjeli asi 200m před klub. Vysmátý jsme si raději šli dát pivo, natahali aparát a čekali, zda-li někdo dorazí. První začali hrát výborní VHS, po nich jsme to rozjeli my, lidi nejprve vlažnější, ale po první písni se to rozjelo a do konce nezastavilo. Dali jsme i píseň Tady mě máš, kterou ted tak nějako opět hrajeme. Parádní koncert, 2x přídavek a hurá zapařit na námi pozvané Vysoké Napětí. Ti se rozhodli obohatit svou muziku trumpetou, má to grády a je to parádní. Takže VN si určitě poslechněte, spíš na ně někam běžte. Poslední hráli TASS, které jsem slyšel asi po 3 letech a stále je to punkrock. A je to dobrý a lidi je mají rádi. Nakonec se klub totálně zaplnil, takže to bylo velmi příjemné, dokonce se tam pořádně ani nedalo chodit, takže paráda. Fakt skvělá akce, výborně jsme si to užili a v pohodičce odfrčeli nach Hause...doma jsme byli asi v 3 hodiny! Díky ještě jednou všem kapelám a hlavně výbornému klubu za profi přístup a profi zvuk! Díky!