Triko HOUBA - design 2012 - pánské
Triko HOUBA - design 2012 - pánské

11.03.2006 - Martíček - Harrachov, Play and music club
Ty volex, to byl blázinec, tahle akce. Vyrazili jsme v skormný sestavě jen kapela a myslim, že to je vždycky docela svátek, jelikož si to parádně užíváme. Byla to sranda od začátku. Měli jsme velkou radost, že cesta proběhla v pořádku, jelikož tolik sněhu předtim bylo moooře a tak jsme se trochu báli. Ale samozřejmě jsme ostřílení ridiči a tak nás nic nemůže rozházet. Když jsme asi v 19:50 dorazili do Harrachova, začínalo sněžit a já se modlil, že je to jenom taková ta přeháňka. Nebyla, ale co jako? Ke klubu jsme dorazili v pohodě a u něj nás čekal šéfik, kterej vše organizoval. My jsme natahali apáru a jaký bylo překvapení, když jsme viděli nápis "prosím, neznečišťujte pláž". Trochu jsme nepochálali, ale hned, jak jsme uviděli sál a celej bar a ták, bylo nám vše jasné. Všichni byli v plavkách a navíc měli na nohou chleby a byli v písku. Nene, to si dělám prdel, ale po celém klubíku byla asi 20 - 30 cm vrstva písku a my jsme mysleli, že jsme cestou zhulili něco pekelnýho. Nebylo tomu tak, Gambrinus tohle nedělá, takže opravdu tam písek byl. A bylo to skvělý, avšak Mikla hned napadlo, že nám písek bude dávat pěkně do botiček, kapsiček a do vlasů a tak jsme již před začátkem první kapely byli plní. Tentokrát ne piva, ale písku. A hnusnýho. První kapela hrála asi od pul devitky a bylo to vynikající. Dlouho mě takhle nenadchla kapelka, byl to melodickej punk s výraznými zpěv, zpívali asi 3. A kdo ví jak se menuje, at mi napise, jelikož je chci pozvat k nám, ať vidíte, jak se hraje na horách. Snowboardy a lyže se nazapřou. Po nich sme přišli na řadu my a bylo to něco. Na podium byl písek taky a tak při každém skoku jsem se rozjel do provazu a i Majkl tak dělal. Bavilo nás to moc, zvuk byl výbornej a tak jsme si opět dali 2 písně z MiniCD k 10 letům, abychom si je pořádně vyzkoušeli, vlastně už je ted hrajem docela pravidelně. No pohoda. Skvělej koncert, asi přídavků a tolik lidiček s našim trikem sem dlouuhooo nevidělaaaa. Parádní, skvělý a taky díky Pavlovi z Leniwce, že si s náma tak skvěle zahrál. Po nás pak přišli na řadu Leniwci, klub se malinko vyprázdnil, ale hned jak spustili ska songy, bylo hned opět plno a všech cca. 150 lidí, co dorazili do hor, bylo spokojeno. Leniwci hráli výborně, skvělej zvuk a hlavně hodně coverů nakonec. A já musel 3x zpívat, moc sem to nezvládal, ale zadařilo se aspon u 2 songů. Hrdla dostal do hrdla nějakej nepopsatelnej skank, tudíž byl docela na šlupky a šel ven zvracet sníh. Já šel s nim a v tu dobu už se to z toho zajebanýho nebe sypalo jak v přesípacích hodinách a já věděl, že to bude dlouhé. Ta cesta, jo! Takže po Leniwcich jsme si poslechli asi 3 songy Nepřijatyho hovoru a frčeli jsme. Z Harrachova jsme vyrazili ještě v pohodě, sněhu moc nebylo, ale čím jsme byli dál, bylo to horší. V Liberci už ani nešlo zastavit, jelikož bych se pravděpodobně už nerozjel a v Cvikově a Novém Boru už jsem přemýšlel o tom, kde přespíme, musel jsem 2x zastavit a čekat, jelikož opravdu nebylo vidět nic, ani na krok. Nakonec jsme to ale stejně stihli nějak rychle. Doma jsme byli asi za 3 hodiny. Pohodička. Sněhu bylo hafffoooo nebo jak se to říká. Skvělá akce, jedna z nejlepší v tomto roce, vlastně asi nejlepší, protože sníh v zimě je sice normální, ale písek v klubu je sranda. A byla, velká. Za rok určitě zase, už jsme dohodnuti. Takže komu se líbilo, doražte opěttt. My se budem těšit, jelikož Harrachov je můj! :) Náš! :)