SLEVA! Mikina pánská HOUBA / PF tour 2010 s k

18.03.2006 - Martíček - Říčany u Prahy, Maka Bar
Jelikož Říčany jsou naše stálé místo, docela jsme se těšili. Nebudu rozebírat, kolikrát jsme v Maka baru již hráli, ale je to docela dost velký číslo. Podle mě tak sedumkrát, možná i desetkrát, ale to fakt netušim. Tentokrát, opět po roce, nás pozvali ZakázanÝ Ovoce, stále se lepšící kapelka právě z Říčan. Jelikož zkoušíme na novou desku, opět jsme vyrazili docela pozdě a opět z restauračního zařízení Chaloupka. Chlapci si dali zapečené bramboráky a málem jsme to nestihli. Samozřejmě jsem se snažil je přesvědčit, že frčíme 130 km a že Prahu může být v háji, ale to je nezajímalo, jelikož měli Géčko 12°! To je pak nelze odtrhnout. Vyrazili jsme v 7členné sestavě a při dojezdu na místo jsme zbyli čtyři, jelikož ostatní se rozprchli po klubu a my jsme šli rovnou hrát. Zvuk byl opravdu geniální, prostě ten, při kterém nelze nic zkazit a hraje se jak má. Hrdlovi jsem tentokrát koupil lepší paličky, jelikož ty standardní pořád láme. A co myslíte že udělal? Při třetim songu protrhl blánu na rytmickém bubnu a bylo po všem. Ovocnáři nám však poskytli náhradu ve formě ska bubínku, takže jsme hned jeli dál. Asi po 40 minutách jsme se snažili skončit a dát prostor dalším kapelám, ale jaksi to nešlo. Dali jsme 2 přídavky a pak jsme museli dát ještě jeden. Díky všem, bylo to příjemné. Již ke konci však bylo cítit kolem mě, že se cosi pálí. A byl to zesilovač, první, pak i druhej a bylo po všem. My jsme naštěstí ještě dohráli jen bez odposlechů a pak už to bylo v prdeli celé. Takže jsme poděkovali a po třech přídavcích spadli unaveni z podia, odnesli apáru a řešilo se. Řešilo se dlouho. A tak kapela ZakýzanÝ Ovoce začala až asi 40 minut po nás. Nevadilo, kotel měli výbornej a já jsem je pozoroval od distra. Pokecal jsem s kapelou NEŽFALEŠ a pomalu jsme se pakovali. No nebylo to tak jednoduchý, jelikož 3 členové souboru se šli občerstvit na párty k Mírovi a Martinovi z Noside do restaurace U Labutě. Než jsem je našel, nastoupili rakušáci TO BE CONTINUED, vynikající, akorát ten zvuk tomu prostě moc nepřidal. Ale nasazení obrovský a parádní emo / hc / punk, melodika. Prostě pěkný. Pak už se mi sami členové výpravy ozvali a tak jsem se rozhodl jít k autu. V něm už všichni seděli a čekali, až pojedem. Hrdla mlel nesmysli o páteři s kulometem a ÉEEEfa se jenom divili. No byla to sranda. Na pumpě mě Majkl ztrapnil, jelikož pumpařce řekl, že se mi líbí a že ji chci. Tak jsem raději šel. V autě jsem pak našel asi tunu odpadků od čokoládových výrobků, každýmu je jasný, proč ty prasáci zřali samý čokoládičky, bonbónky a ták. Parádní akce. Díky všem!